Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
2013 in books according tot Strategy + Business nieuws
19 december 2013 | Bertrand Weegenaar

Strategy+ Business, is één van de toonaangevende managementbladen van Amerika, heeft zijn jaarlijkse lijst ‘best business books’ gepubliceerd. Toefje op de taart zijn altijd de juryrapporten die door talentvolle managementdenkers worden geschreven.

De winnaars per categorieën:

- Strategie: The End of Competitive Advantage: How to Keep Your Strategy Moving as Fast as Your Business (Rita Gunther McGrath

- Mondialisering: Rough Diamonds: The Four Traits of Successful Breakout Firms in BRIC Countries (Seung Ho Park, Nan Zhou, en Gerardo R. Ungson)

- Bedrijfsverhalen: Story of My People (Edoardo Nesi)

- Digitizing: Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think (Viktor Mayer-Schonberger, en Kenneth Cukier, in Nederland verschenen onder de titel De big datarevolutie)

- Marketing: Simple: Conquering the Crisis of Complexity (Alan Siegel en Irene Etzkorn)- Biografie: Everybody Ought to Be Rich: The Life and Times of John J. Raskob, Capitalist (David Farber)

- Managerial Zelfhulp: Humble Inquiry: The Gentle Art of Asking Instead of Telling (Edgar Schein)

(Alle rapporten zijn op www.strategy-business.com te lezen.)

Viktor Mayer-Schönberger, Kenneth Cukier
Big Data

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden