Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Key Element Guide Service Design (set van 10 stuks)

Pocketbook from the official publisher of ITIL

Ingenaaid Engels 2008 9780113310715
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Key Element Guide Service Design' is een handige referentiegids naar de uitgave 'ITIL Service Design'. Het bediscussieert ITIL, zijn evolutie en de behoefte voor de Service Lifecycle benadering. Het boekje concentreert zich op het bieden van een overzicht van de belangrijkste elementen, principes en doelstellingen van Service Design, de vijf aspecten van ontwerp, de proceselementen en hoe de service level vereisten te definiëren.
Dit is een set van 10 exemplaren.

Specificaties

ISBN13:9780113310715
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:114
Druk:1
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Verschijningsdata

De verschijningsfrequentie en verschijningsdata zijn nog niet bekend

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over itSMF International

itSMF International staat voor The IT Service Management Forum.

Andere boeken door itSMF International

Inhoudsopgave

Acknowledgements

1. Introduction
2. The ITIL Service Management Model
3. Principles of Service Design
4. Further Guidance and contact points

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Key Element Guide Service Design (set van 10 stuks)