Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Customer relationship management

Ingenaaid Engels 2005 9780273681779
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

Tegenwoordig vragen veel bedrijven zich af wat ze met CRM willen bereiken, wat hun strategie zou moeten zijn en hoe de CRM strategie naar marketing vertaald moet worden.

Vaak ontstaan dergelijke problemen doordat er een duidelijk overzicht van CRM ontbreekt.

'Customer relationship management' van Ed Peelen is het eerste, begrijpelijke boek op academisch niveau, wat alle informatie over CRM vanuit een marketing hoek bevat.

Specificaties

ISBN13:9780273681779
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:433
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Ed Peelen

Prof. Dr. Ed Peelen is hoogleraar Direct Marketing/CRM op Business Universiteit Nyenrode en partner van het Rotterdamse adviesbureau ICSB Marketing en Strategie. Hij heeft bedrijfseconomie gestudeerd aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en heeft zich na zijn studie onder andere gespecialiseerd in relatie- en direct marketing, op welke onderwerpen hij in 1989 is gepromoveerd. Over dit en andere marketingonderwerpen heeft hij diverse adviesprojecten geleid en uitgevoerd alsmede in-company programma's verzorgd en georganiseerd. Van zijn hand verschenen ruim vijftien boeken en een groot aantal artikelen in nationale en internationale tijdschriften. Op veel conferenties heeft hij opgetreden als spreker of dagvoorzitter.

Andere boeken door Ed Peelen

Inhoudsopgave

Preface
About the author

1. Introduction
1.1. Definition
1.2. CRM as a business strategy
1.3. Elements of CRM
1.4. CRM Processes and systems
1.5. Entrance, applications, success of CRM
1.6. Contents of this book
1.7. Conclusion

Case study: We have got a huge success on our hands
Questions
References

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Customer relationship management