Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Brandwashed

Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to

Gebonden Engels 2011 9780385531733
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Ooit gezwicht voor een zeurend kind dat per se speelgoed van een bepaald merk wilde hebben? Ooit een boek gekocht alleen omdat het op de bestsellerlijst stond? Slaapt u met uw iPhone tussen u en uw partner? Ooit iets geliked op Facebook? Ja, dan ben ook u gebrandwashed!

Marketinggoeroe Martin Lindstrom weet waarover hij praat want hij strijdt al twintig jaar aan de frontlinie van de merkenoorlog. Nu beschrijft hij voor het eerst de psychologische trucs en valstrikken die marketeers en adverteerders gebruiken om de waarheid te verhullen, ons te manipuleren en over te halen om te kopen.

Op basis van de ervaringen die hij heeft opgedaan bij de grootste en meest winstgevende bedrijven ter wereld en opzienbarend nieuw onderzoek dat speciaal voor dit boek is uitgevoerd, onthult hij de bestbewaarde geheimen van de marketingwereld, waaronder:
- De schokkende manieren waarop marketeers zich richten op zeer jonge kinderen - zelfs tot in de baarmoeder.
- Hoe producenten van cosmetica expres verslavende componenten aan hun producten toevoegen.
- Nieuw fMRI-bewijs voor waar heteroseksuele mannen aan denken als ze een bijna naakte man zien (hint: het antwoord is niet hun vriendin).
- Hoe bedrijven digitale data gebruiken om zeer gedetailleerde profielen van ons op te stellen om ons te bestoken met gerichte advertenties en aanbiedingen.
- Hoe een revolutionair experiment aantoont wat de grootste verborgen verleider is: onze vrienden en buren.

Specificaties

ISBN13:9780385531733
Trefwoorden:guerrillamarketing
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:304
Uitgever:Crown
Druk:1
Verschijningsdatum:28-9-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Martin Lindstrom

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere. Nu is hij een van de meest gerespecteerde merkengoeroes ter wereld. Hij was de internationale COO van British Telecom/LookSmart, manager bij BBDO oprichter en CEO van BBDO Interactive Asia en mede-oprichter van BBDO Interactive Europe. De laatste twee groeide uit tot de grootste internetbedrijven van hun regio. Nu is hij CEO van de Lindstrom Company en werkt hij onder andere voor American Express, Disney, Heineken, Mars, Microsoft, McDonalds en Unilever.

Andere boeken door Martin Lindstrom

Inhoudsopgave

1. Buy buy baby
2. Peddling panic and paranoia
3. I can't quit you
4. Buy it, get laid
5. Under pressure
6. Oh, sweet memories
7. Marketeer's royal flush
8. Hope in a jar
9. Every breath you take, they'll be watching you

Conclusion: I'll have what mrs. Morgenson is having
Notes
Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brandwashed