Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Routledge Library Editions: Marketing (27 vols)

Gebonden Engels 9780415834469
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen
2.838,39

Samenvatting

This set covers books originally published between 1925 and 1995, written and edited by authors from both sides of the Atlantic. The set covers marketing theory, strategy, and organization, budgeting and market research. Particular volumes focus on specific industries such as tourism and pharmaceuticals, whilst other volumes are devoted to specific sub-fields of marketing such as advertising. A solid collection covering 70 years of marketing literature, showing how the discipline has evolved.

Specificaties

ISBN13:9780415834469
Taal:Engels
Bindwijze:Gebonden
Aantal pagina's:8038
Uitgever:Taylor and Francis

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Routledge Library Editions: Marketing (27 vols)