Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Strategic Management of Technology and Innovation

Paperback Engels 2011 9780538481731
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

'Strategic Management of Technology and Innovation' legt de fundamentele verbindingen uit tussen belangrijke bedrijfsstrategieën, technologieën en innovaties. Deze uitgave illustreert hoe deze onderdelen zich verenigen om zo een centrale rol te kunnen spelen bij de layout van processen, systemen, structureel ontwerp en productontwikkeling.

De tweede editie is volledig bijgewerkt naar de laatste trends en onderzoeken, bevat courante voorbeelden en cases en een zeer bruikbare set aan nieuwe hulpmiddelen die u kunt inzetten bij het nemen van effectieve en strategische beslissingen.

Specificaties

ISBN13:9780538481731
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:388
Uitgever:Cengage
Druk:2
Verschijningsdatum:16-9-2011

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Part 1: LAYING THE FOUNDATION.
-General Electric: Changing with the Times.
1. Management of Technology and Innovation: An Overview.
2. Strategy Process and the Management of Technology and Innovation.
Appendix 1: Social Responsibility and the Management of Technology and Innovation.

Part 2: INNOVATION: INTERNAL STRATEGY.
-GlaxoSmithKline: Successful Internal Innovation.
3. Innovation: Planning.
4. Internal Innovation: Implementation.
5. Innovation: Evaluation and Control.
Appendix 2: Innovation: Project Management and New Product Development.

Part 3: OBTAINING TECHNOLOGY: EXTERNAL STRATEGY.
-Acer Group: A Family of Brands.
6. Obtaining Technology: Planning.
7. Obtaining Technology: Implementation.
8. Obtaining Technology: Evaluation and Control.
Appendix 3: Managing Platforms and Portfolios of Technology.

Part 4: BUILDING STRATEGIC MTI SUCCESS.
-Google: A Pattern of Success.
9. Building Capabilities for MTI Success.
10. Organizational Learning and Knowledge Management.
Appendix 4: Waves of Innovation and Predicting the Future.

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Strategic Management of Technology and Innovation