Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Decoded

The Science Behind Why We Buy

Gebonden Engels 2013 9781118345603
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In dit baanbrekende boek onthult Phil Barden wat besliskunde vertelt over menselijk koopgedrag, Daarnaast toont Barden de waarde ervan voor marketing.

Barden deelt het nieuwste onderzoek over de motieven achter de keuze van consumenten en wat er gebeurt in het menselijk brein als kopers hun beslissingen nemen. Hij ontcijfert de 'geheime codes' van producten, diensten en merken om uit te leggen waarom mensen ze kopen. En ten slotte laat hij zien hoe deze kennis toe te passen in de dagelijkse marketing.

Specificaties

ISBN13:9781118345603
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:270
Druk:1
Verschijningsdatum:8-2-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Foreword
Preface

1. Decision Science: Understanding the Why of Consumer Behaviour
2. The Moment of Truth: Decoding Purchase Decisions
3. Decoding the Interface: How the Autopilot Perceives Touchpoints
4. Optimizing the Path to Purchase: The Decision Interface Makes the Difference
5. Goals: The Driving Forces of Purchase Decisions
6. From Positioning to Touchpoints: Bringing Value to Life

Closing Remarks
Acknowledgements
Recommended Reading
Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Decoded