Phil Barden
Decoded
The Science Behind Why We Buy
Gebonden Engels 2013 9781118345603Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
Samenvatting
In dit baanbrekende boek onthult Phil Barden wat besliskunde vertelt over menselijk koopgedrag, Daarnaast toont Barden de waarde ervan voor marketing.
Barden deelt het nieuwste onderzoek over de motieven achter de keuze van consumenten en wat er gebeurt in het menselijk brein als kopers hun beslissingen nemen. Hij ontcijfert de 'geheime codes' van producten, diensten en merken om uit te leggen waarom mensen ze kopen. En ten slotte laat hij zien hoe deze kennis toe te passen in de dagelijkse marketing.
Specificaties
ISBN13:9781118345603
Trefwoorden:verkopen, neuromarketing, neurologie, sales
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:270
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:8-2-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Geef uw waardering
Inhoudsopgave
Foreword
Preface
1. Decision Science: Understanding the Why of Consumer Behaviour
2. The Moment of Truth: Decoding Purchase Decisions
3. Decoding the Interface: How the Autopilot Perceives Touchpoints
4. Optimizing the Path to Purchase: The Decision Interface Makes the Difference
5. Goals: The Driving Forces of Purchase Decisions
6. From Positioning to Touchpoints: Bringing Value to Life
Closing Remarks
Acknowledgements
Recommended Reading
Index
Preface
1. Decision Science: Understanding the Why of Consumer Behaviour
2. The Moment of Truth: Decoding Purchase Decisions
3. Decoding the Interface: How the Autopilot Perceives Touchpoints
4. Optimizing the Path to Purchase: The Decision Interface Makes the Difference
5. Goals: The Driving Forces of Purchase Decisions
6. From Positioning to Touchpoints: Bringing Value to Life
Closing Remarks
Acknowledgements
Recommended Reading
Index
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan