Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Lift

Becoming a Positive Force in Any Situation

Gebonden Engels 2009 9781576754443
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

We willen allemaal positieve invloed hebben, maar vaak, ondanks onze beste intenties, mislukt dit door subtiele psychologische uitingen waar we ons niet eens bewust van zijn. Maar dat hoeft niet zo te zijn. In 'Lift' combineren Ryan en Robert Quinn de meest recente sociale wetenschap en praktijkvoorbeelden om de vier mindsets te beschrijven. Hierdoor maken ze u bewust van de manieren die u en anderen tegenhouden of negatief beïnvloeden.

In 'Lift' beschrijven de Quinns geteste, praktische richtlijnen voor het uitoefenen van positieve invloeden in elke situatie. De auteurs gaan hierbij verder dan zuiver tactiek waardoor u niet alleen positieve invloed uitoefent, maar ook uitstraalt.

Specificaties

ISBN13:9781576754443
Rubriek:Psychologie
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:288
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Robert Quinn: ‘Onze normale gemoedstoestand houdt ons middelmatig’
Jeroen Ansink 25 augustus 2010 In ‘Lift’ analyseert de Amerikaanse hoogleraar Robert Quinn een psychologische toestand waarin iemand niet alleen zichzelf, maar ook zijn of haar omgeving naar een hoger plan tilt. Voorwaarde is dat de persoon in kwestie tegelijkertijd zowel resultaatgericht is, geleid wordt door innerlijke kracht, gefocust is op anderen, en open staat voor feedback. ‘Het bereiken van‘lift’ is niet gemakkelijk, maar organisaties presteren er significant beter door.’
Alle interviews en artikelen (1)

Over Ryan Quinn

Ryan Quinn is assistent professor Business Administration op de Universiteit van Virginia's Darden School of Business, waar hij doceert in de programma's MBA, MBA for Executives en Executive Education. Hij legt hierbij de nadruk op onderwerpen zoals invloed, verandermanagement, leren, macht en moed. Hij is tevens consultant met onder zijn klanten ook Fortune 500 bedrijven, private firma's en startende bedrijven. Zijn vader is Robert Quinn.

Andere boeken door Ryan Quinn

Over Robert Quinn

Robert E. Quinn is verbonden aan de Graduate School of Business van de University of Michigan. Zijn model van concurrenede waarden heeft zijn nut bewezen in een verscheidenheid van ondernemingen overal ter wereld, waaronder enkele Nederlandse multinationals. Wilt u meer weten bezoek dan Robert Quinn’s eigen website bob-quinn

Andere boeken door Robert Quinn

Inhoudsopgave

Introduction: A positive force in any situation

1. Lift: a positive influence and a psychological state
2. The science, history and metaphore of lift
3. Seeking comfort and dwelling on problems
4. Becoming purpose-centered
5. Falling short of our values and not realizing it
6. Becoming internally directed
7. Seeing others as objects
8. Becoming other-focused
9. Fearing feedback
10. Becoming externally open
11. The integration of positive opposites

Notes
Acknowledgements
Index
About the authors

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Lift