Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Marketingcommunicatiestrategie
U heeft gezocht op 9789001782559. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
Marketingcommunicatiestrategie
Marketingcommunicatiestrategie
Ko Floor Ko Floor is marketingcommunicatiestrateeg en als consultant vooral actief in de retailbranche. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman

Marketingcommunicatiestrategie

Paperback Nederlands 2020 9789001899950
13 beoordelingen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 4106303 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
83,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Marketingcommunicatiestrategie' is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes.

Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten.

Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
- uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone. (in de tekst de exacte titel-URL invoegen, deze is te vinden op de website van de uitgever Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voorin hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount.

Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Geschikt voor studenten met een hbo-opleiding in de richting van Marketing, Communicatie en Media. Inzetbaar vanaf de propedeuse.

Specificaties

ISBN13:9789001899950
Trefwoorden:marketing, strategie, communicatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:552
Uitgever:Noordhoff
Druk:8
Verschijningsdatum:9-6-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Nick van Loendersloot | 11 april 2013
In het juninummer van 1990 verscheen in het Tijdschrift voor Marketing een uitgebreid artikel over het nieuwste boek van Floor en Van Raaij; 'Marketingcommunicatiestrategie'. De schrijver van het artikel J.P.H. Nillesen, verbonden aan de RU te Groningen is ingetogen complimenteus, maar mist als wetenschapper hier en daar de wetenschappelijke onderbouwing en vindt het boek wel erg 'reclamegericht'.Lees verder
Anne-Mieke Vermeer | 10 februari 2010
Leest u elke advertentie aandachtig en kijkt u geïnteresseerd alle reclameblokken op tv? Ko Floor, zelfstandig marketingcommunicatiestrateeg, en Fred van Raaij, hoogleraar economische psychologie, weten zeker dat dat niet het geval is. Bij de enorme vloed aan boodschappen waarmee we dagelijks overspoeld worden, is het voor elk bedrijf een kunst om er positief uit te springen.Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
13 stemmen
5
8
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Ko Floor

Ko Floor is marketingcommunicatiestrateeg en als consultant vooral actief in de retailbranche.

Andere boeken door Ko Floor

Bekijk alle boeken

Over Fred van Raaij

Fred van Raaij is als hoogleraar economische psychologie verbonden aan de Universiteit van Tilburg.

Andere boeken door Fred van Raaij

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Deel 1 - Marketing en communicatie

1. Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten
2. Communicatiemix van een onderneming
3. Kritiek en regelgeving
4. Werking van marketingcommunicatie

Deel 2 - Marketingcommunicatieplan

5. Onderdelen van het marketingcommunicatieplan
6. Stap één: Merkanalyse
7. Stap twee: Marketingcommunicatiedoelgroep
8. Stap drie: Marketingcommunicatiedoelstellingen
9. Stap vier: Marketingcommunicatiestrategie
10. Stap vijf: Mediakeuze
11. Stap zes: Creatieve ontwikkeling
12. Stap zeven: Marketingcommunicatiebudget
13. Stap acht: Evaluatie

Deel 3 - Marketingcommunicatie-instrumenten

14. Reclame
15. Public relations en voorlichting
16. Sponsoring
17. Promoties
18. Direct marketing en dialoogmarketing
19. Winkelcommunicatie
20. Persoonlijke verkoop
21. Evenementen

Deel 4 – Integratie van de marketingcommunicatiemix

22. Relatie tussen opdrachtgever en bureau(s)
23. Geïntegreerde marketingcommunicatie

Literatuurlijst
Illustratieverantwoording
Register

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Marketingcommunicatiestrategie
    Ko Floor
    Marketingcommunicatiestrategie
    € 79,95
  • Ontdek de groeikansen van AI - Starten en groeien met kunstmatige intelligentie
    Remy Ludo Gieling
    Ontdek de groeikansen van AI - Starten en groeien met kunstmatige intelligentie
    € 24,99
  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 31,50
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • Strategische marketingplanning
    Karel Jan Alsem
    Strategische marketingplanning
    € 71,95
  • Blauwe bananen
    Wouter de Vries jr.
    Blauwe bananen
    € 16,90

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketingcommunicatiestrategie

        Marketingcommunicatiestrategie
        Ko Floor , Fred van Raaij , Margot Bouwman
        /