Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 57% korting

Marketing.com

E-commerce in de praktijk

Ingenaaid Nederlands 2011 9789001804251
Verkooppositie 1955139 dagen in de top 100
Nog slechts 4 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
22,95
9,95
VOORDEEL - 57% korting

Samenvatting

Deze 2e druk met is uitgebreid en geactualiseerd hoofdstuk Social media

Dit boek is bedoeld voor marketeers, verkoopleiders, ondernemers, HBO studenten en alle andere mogelijke belangstellenden die zich willen verdiepen in het communicatieproces gezien door de ogen van de consument. 'Marketing.com - E-commerce in de praktijk' is een praktisch boek over kijk-, lees-, klik- en koopgedrag en hoe daarop in te spelen. De vernieuwde tweede druk is belangrijk uitgebreid op de onderwerpen: "Social Media" en "Mobiel Internet". Het beschrijft acht social media activiteiten voor marketing. Het is bedoeld om impulsen te geven om veel meer interactie te bewerkstelligen met websites. Impulsen om websites antwoord te laten geven op datgene waar webbezoekers naar op zoek zijn.

Verder bevat dit boek een praktische vertaalslag van direct marketingkennis en -ervaring naar online toepassingen. Testen, analyseren, respons optimaliseren, om respons vragen, responsdrempels verlagen zijn dan ook onderwerpen die uitgebreid aan bod komen. Voor de marketeer belangrijke ontwikkelingen als zoekmachinemarketing, mobiel internet en e-mailmarketing en social media komen aan bod.

Specificaties

ISBN13:9789001804251
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:141
Uitgever:Noordhoff
Druk:2
Verschijningsdatum:11-5-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Marketing.com
Ben Kuiken | 3 december 2009
De komst van internet opent allerlei nieuwe mogelijkheden om te communiceren met uw potentiële doelgroep. Maar hoe doe je dat? Marketingtrainer Wim van der Mark schreef een handzaam en praktisch boekje, Marketing.com. Speciaal handig voor kleine ondernemers.Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
10 stemmen
4
4
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

podcast
Wim van der Mark over internetmarketing
Ben Kuiken 9 december 2009 ‘Als je het over jezelf hebt, reageren mensen niet.’ Wim van der Mark verbaast zich erover dat deze regel van direct marketing als sinds de jaren tachtig bekend is, maar op internet met voeten wordt getreden. Hij spreekt met M&L over het belang van passende marketing op internet en licht enkele tips toe uit zijn boek Marketing.com.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Wim van der Mark

Wim van der Mark is docent en trainer interactieve marketing communicatie en verkoop. Hij is auteur, consultant en veelgevraagd spreker op congressen en klantendagen. In 1990 richtte hij samen met Rob Woelinga het IDMK op. Per 1 januari 2007 is het organiseren van cursussen, samen met de naam IDMK, overgenomen door BBP. Na de overname van IDMK door BBP richten Van der Mark en Woelinga zich onder de naam Dialoogtrainers.nl op het ontwikkelen en geven van maatwerk trainingen, cursussen en presentaties. Van der Mark helpt ondernemers en marketeers graag met het overbruggen van het gat tussen theorie en de dagelijkse marketingpraktijk.

Andere boeken door Wim van der Mark

Inhoudsopgave

1. Een explosie van communicatie-uitingen
2. Kijk-, lees- en klikgedrag
3. Beïnvloeden van gedrag
4. Inspelen op veranderde communicatieconsumptie
5. Social Media
6. Offline media
7. De website als marketingmedium
8. Vindbaarheid
9. Navigatie en usability
10. Webcontent en webtekst
11. Online-interactie en responsformulieren
12. Testen en analyseren
13. Landingspagina's
14. Mobiel internet
15. E-mailmarketing

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing.com