Interactief beleid: nieuwe impulsen voor communicatie

Ingenaaid Nederlands 1999 9789014058702
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Interactieve beleidsvorming en maatschappelijk verantwoord ondernemen vereisen nieuwe vormen van communicatie. Afhankelijk van maatschappelijke noodzaak en haalbaarheid moeten keuzes gemaakt worden tussen interactieve en meer traditionele communicatiestrategieën of combinaties daarvan. Alle facetten van informeren, faciliteren, overreden, consulteren en participeren spelen daarbij een rol. Afwisselend of in aanvulling op elkaar, met de inzet van het hele spectrum aan communicatiemiddelen en -methoden dat beschikbaar is of nog komt. Interactieve beleidsvorming geeft een nieuwe impuls aan de betekenis en het belang van communicatie. Met deze ontwikkeling is ook het speelveld van de communicatie behoorlijk in beweging. De communicatie-adviseur is niet meer de enige speler op het veld, maar weet zich vergezeld door een groot aantal medespelers, zoals managers, bestuurders en beleidsmedewerkers. In dit deel van de reeks Standpunt Communicatie worden de consequenties van deze ontwikkelingen voor communicatiemanagement en -advies onder de loep genomen.

Specificaties

ISBN13:9789014058702
Trefwoorden:communicatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:74
Druk:0

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Interactief beleid: nieuwe impulsen voor communicatie