Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 54% korting
,

Het definitieve marketingplan

Zonder keuze geen richting

Ingenaaid Nederlands 2000 9789014068220
Verkooppositie 7495147 dagen in de top 100
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
21,25
9,95
VOORDEEL - 54% korting

Samenvatting

Alle organisaties willen marketingplannen. Ze maken deze plannen zelf of huren er een specialist voor in. Van die plannen verdwijnt 75 procent in de la. Ze worden niet uitgevoerd. De hoofdreden is dat er geen keuzen worden gemaakt. Daarnaast zijn plannen vaak te theoretisch of te ingewikkeld. Vaak is niet duidelijk waartoe het marketingplan moet leiden. Als adviseurs hebben Sicco Santema en Jeroen van de Rijt een schat aan ervaring in het ontwikkelen van marketingplannen voor organisaties. Zij schreven er een uiterst praktisch boek over. Santema en van de Rijt laten zien hoe een abstract doel met behulp van een plan van aanpak vertaald kan worden naar gerichte activiteiten.

Specificaties

ISBN13:9789014068220
Trefwoorden:marketingplan
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:71
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.0 van de 5
4 stemmen
0
2
1
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Voorwoord

Theorie achter de methodiek

1. Praktijkervaringen met marketingplanning
2. Het basisprincipe van de methode: keuzen maken
3. Uitwerking van de methode
4. Samenvatting

Voorbeeld marketingplan installfix

5. De fundamenten
6. Uitdagingen marketingplan installfix
7. Kiezen van de activiteiten van installfix
8. Implementatie en monitoring
9. Tot slot

Werkbladen

1. Samenvatting SWOT-analyse
2. Confrontatiematrix
3. Team scoreblad go-no go-criteria
4. Team scoreblad overige criteria
5. Projectplanning

Literatuur

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het definitieve marketingplan