De beller op lijn vier
Paperback NL 2021 9789022592816Samenvatting
J.D. Barker brak internationaal door met Horen, zien, zwijgen – het eerste deel in de bestsellertrilogie over rechercheur Sam Porter
Jordan Briggs is de koningin van de New Yorkse radio. Ze neemt geen blad voor de mond en deelt dagelijks haar ongezouten mening met meer dan vijf miljoen luisteraars. Op een dag spreekt ze de inbellende Bernie, die live een spelletje wil spelen. Jordan moet kiezen tussen Ubers of taxi’s. Ze kiest taxi’s en vergeet het gesprek al snel. Tot er vlak voor haar kantoor zeven taxi’s ontploffen.
Terwijl de brandweer en ambulances uitrukken en het aantal slachtoffers oploopt, hangt Bernie weer aan de lijn. Zo begint een klopjacht op een onzichtbare, volledig losgeslagen moordenaar – live gevolgd door vijf miljoen luisteraars. Is Jordan sterk genoeg om dit gruwelijke spel te winnen?
‘Nagelbijtend, op het puntje van je stoel en welke andere clichés we nog meer in de kast hebben liggen – dit boek kost je minimaal een etmaal je nachtrust. Unputdownable.’ ***** VN Detective & Thrillergids
‘Barker ontpopt zich als de ware grootmeester van het genre.’ VN Detective & Thrillergids
Over de Sam Porter-trilogie
‘Compleet, aangrijpend en huiveringwekkend. Barkers thrillers hebben alles wat het seriemoordenaarsgenre nodig heeft.’ **** VN Detective & Thrillergids
‘Wat een pageturner! Wat een plot! Het boek hield me op het puntje van de bank, me steeds afvragend wat het volgende zou zijn. Niet weg te leggen, zo spannend!’ Ingrid van Loon, The Read Shop, Rheden
‘Voor liefhebbers van zeer spannende boeken is Barker een nieuwe ontdekking! Een pageturner van begin tot eind.’ Janna Navis, Boekhandel Dominicanen, Maastricht
Specificaties
Lezersrecensies
Geef uw waardering
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan