Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Laat de klant naar jou komen
Laat de klant naar jou komen
Laat de klant naar jou komen
Erno Hannink

Erno Hannink had ruim tien jaar ervaring in management-, marketing- en salesfunctie bij verschillende bedrijven voordat hij in 2006 besloot voor zichzelf te beginnen.

Meer over Erno Hannink
Audio-interview
Erno Hannink: ‘Als je niet helder hebt wie je bent en wat je wilt, krijg je nooit de klanten die je zoekt’ Pierre Spaninks 5 januari 2010 Erno Hannink schreef Laat de klant naar jou komen, een gids voor zelfstandige professionals die werk willen maken van online marketing. ‘Er zit inmiddels meer dan een miljoen Nederlanders op LinkedIn,’ vertelt hij, ‘en de helft zegt: ik heb er niets aan. Hoe komt dat?’ M&L vroeg Hannink het antwoord op deze en andere vragen. Lees het volledige artikel
Erno Hannink

Laat de klant naar jou komen

Klanten krijgen via internet voor ZZP'ers

Paperback Nederlands 2010 9789022959459
Voormalig top 100Totaal 133 dagen
Niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

U werkte voor een baas. Het bedrijf zorgde voor de opdrachten en de administratie. Na verloop van tijd dacht u: dit kan ik ook.

U bouwde uw bedrijf op de bestaande relaties die u had uit de tijd toen u nog voor een baas werkte en u liet een website bouwen door een kennis. Maar op een gegeven moment merkte u dat er steeds minder opdrachten uit uw bestaande relaties kwamen. En u was al die tijd zo druk met opdrachten: tijd om aan acquisitie te doen was er niet. En u gaat uzelf toch niet verkopen?

Nu wordt het echt tijd dat er meer nieuwe klanten komen. 'Waar vind ik ze?' of beter nog: 'Hoe vinden ze mij?', zijn vragen die in u opkomen. 'Laat de klant naar jou komen' leert u in beeld te komen bij de juiste doelgroep op het moment dat die zoekt naar de oplossing die u kunt bieden.

Specificaties

ISBN13:9789022959459
Trefwoorden:internet, e-commerce, ondernemen, freelancen, nieuwe media, klanten winnen, zzp, zelfstandigen, social media, twitter
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:AW Bruna
Druk:2
Verschijningsdatum:1-10-2009
Hoofdrubriek:Internet en social media
ISSN:

Expertrecensies (2)

Laat de klant naar jou komen
Perry Oostrum | 18 maart 2010
'Laat de klant naar jou komen' van Erno Hannink is een boek dat zelfstandig professionals helpt klanten te krijgen via internet. Het boek leert alles over bloggen, hoe je een goede nieuwsbrief opstelt en verstuurt, hoe je contact met een doelgroep opbouwt en onderhoudt en hoe je sociale netwerken als Twitter en LinkedIn nuttig inzet. Hannink houdt zich nadrukkelijk verre van de theorie over het vermarkten van diensten, om zich volledig op de praktijk te kunnen richten, de praktijk van het inzetten van internet om jezelf zichtbaar te maken voor nieuwe opdrachtgevers. Want dat is immers waarvan de zelfstandige het moet hebben.
Lees verder
Klanten krijgen via internet
Pierre Spaninks | 31 december 2009
Hoe kom je als zelfstandig professional in contact met je potentiële klanten? ‘Er is maar één manier’, zegt Erno Hannink, ‘via internet.’ Daarom schreef hij Laat de klant naar jou komen: een praktische gids voor online marketing. Internet maakt veel mogelijk, maar de vraag wie je bent en wat je wilt doen voor wie moet de professional nog steeds zelf beantwoorden.
Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
34 stemmen
13
14
6
1
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Erno Hannink: ‘Als je niet helder hebt wie je bent en wat je wilt, krijg je nooit de klanten die je zoekt’
Pierre Spaninks 5 januari 2010 Erno Hannink schreef Laat de klant naar jou komen, een gids voor zelfstandige professionals die werk willen maken van online marketing. ‘Er zit inmiddels meer dan een miljoen Nederlanders op LinkedIn,’ vertelt hij, ‘en de helft zegt: ik heb er niets aan. Hoe komt dat?’ M&L vroeg Hannink het antwoord op deze en andere vragen.
Artikel lezen

Over Erno Hannink

Erno Hannink had ruim tien jaar ervaring in management-, marketing- en salesfunctie bij verschillende bedrijven voordat hij in 2006 besloot voor zichzelf te beginnen. Daarnaast heeft hij sinds 2005 de weblog Enthousiasmeren.nl die gaat over klanten vinden en binden. Via zijn bedrijf ErnoHannink.nl helpt hij zelfstandige professionals om klanten te krijgen via internet. Hij geeft presentaties over klanten werven via internet, organiseert workshops en schrijft vele artikelen over dit onderwerp. Natuurlijk werkt hij ook dagelijks aan de projecten van zijn klanten.

Andere boeken door Erno Hannink

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding – Als je haast hebt
• Wie is de doelgroep van Laat de klant naar jou komen?
• Waar gaat Laat de klant naar jou komen over?
• Wat is er uniek aan Laat de klant naar jou komen?
• Deel 1 – Marketing voor een zelfstandige
• Deel 2 – Gevonden worden door je doelgroep
• Deel 3 – Contact onderhouden met je doelgroep
• Deel 4– Midden in je doelgroep

Deel 1 – Marketing voor een zelfstandige
1.1 Meer klanten met minder
1.2 Traditionele marketing
1.3 Online marketing

Deel 2 – Gevonden worden door je doelgroep
2.1 Gevonden worden door je doelgroep
2.2 Inhoud van je blog
2.3 Meer bezoekers naar je blog trekken 91
2.4 Contact onderhouden met je doelgroep

Deel 3 – Contact onderhouden met je doelgroep
3.1 Contact onderhouden met je doelgroep

Deel 4 – Midden in je doelgroep
4.1 Midden in je doelgroep
4.2 Overzicht van online netwerken
4.3 LinkedIn
4.4 Een LinkedIn-profiel voor het meeste succes
4.5 LinkedIn-instellingen
4.6 Groepen
4.7 Optimaliseren van je profiel
4.8 Bedrijfsprofiel
4.9 Twitter
4.10 YouTube
4.11 Materiaal om video's mee te maken
4.12 Facebook
4.13 Hyves
4.14 mindz
4.15 Overige online netwerken
4.16 Andere social web-diensten

Gebruikte bronnen
• Boeken
• Websites

Index

Aanbevolen live events...

dinsdag 04-04-2023

Psychologie voor Managers

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn
    Ina Boer
    Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn
    € 25,00
  • Cyberellende was nog nooit zo leuk
    Chris van 't Hof
    Cyberellende was nog nooit zo leuk
    € 28,00
  • Nummer 1
    Aartjan van Erkel
    Nummer 1
    € 23,99
  • Beyond E-Business
    Paul Grefen
    Beyond E-Business
    € 78,90
  • Alles transactie
    Shikko Nijland
    Alles transactie
    € 39,99
  • Solliciteren via LinkedIn
    Aaltje Vincent
    Solliciteren via LinkedIn
    € 17,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Laat de klant naar jou komen

        Laat de klant naar jou komen
        Erno Hannink
        /