
Lees verder
Erno Hannink had ruim tien jaar ervaring in management-, marketing- en salesfunctie bij verschillende bedrijven voordat hij in 2006 besloot voor zichzelf te beginnen.
Meer over Erno HanninkU werkte voor een baas. Het bedrijf zorgde voor de opdrachten en de administratie. Na verloop van tijd dacht u: dit kan ik ook.
U bouwde uw bedrijf op de bestaande relaties die u had uit de tijd toen u nog voor een baas werkte en u liet een website bouwen door een kennis. Maar op een gegeven moment merkte u dat er steeds minder opdrachten uit uw bestaande relaties kwamen. En u was al die tijd zo druk met opdrachten: tijd om aan acquisitie te doen was er niet. En u gaat uzelf toch niet verkopen?
Nu wordt het echt tijd dat er meer nieuwe klanten komen. 'Waar vind ik ze?' of beter nog: 'Hoe vinden ze mij?', zijn vragen die in u opkomen. 'Laat de klant naar jou komen' leert u in beeld te komen bij de juiste doelgroep op het moment dat die zoekt naar de oplossing die u kunt bieden.