

Renée van Zijl is adviseur voor opleidings- en examineringsvraagstukken, en tevens ontwikkelaar van educatieve content.
Meer over de auteursOnline marketing en het toepassen van e-commerce | combipakket
Paperback Nederlands 2022 9789037260465Samenvatting
De werkzaamheden van het vormgeven van een online marketingmix en het inrichten van een webshop zijn deels gestandaardiseerd en gestructureerd. Ze bevatten echter ook diverse vernieuwende en creatieve elementen. Hiervoor heeft de (beginnend) beroepsbeoefenaar onder andere kennis en vaardigheden van online marketinginstrumenten en van webshops nodig die hij/zij naar eigen inzichten toepast.
Er is sprake van een afbreukrisico, bijvoorbeeld wanneer blijkt dat de online vormgeving niet bij de doelgroep en/of bij de bedrijfsformule past, wanneer een online betaalsystemen niet functioneert en wanneer een bestelling niet volgens afspraak of verwachting wordt geleverd.
De (beginnend) beroepsbeoefenaar voert binnen de uitwerking van dit keuzedeel de taken van het vormgeven van een online marketingmix en het inrichten van een webshop zelfstandig binnen de kaders van de organisatie uit. Hij/zij is verantwoordelijk voor de kwaliteit en de continuïteit van zijn werk, een leidinggevende draagt de eindverantwoordelijkheid.
Werkprocessen
D1-K1-W1 Geeft instrumenten van een online marketingmix vorm
D1-K1-W2 Richt een webshop in
Code keuzedeel
K0519
Bij het bestellen van dit combipakket ontvang je:
- de papieren uitgave van het keuzedeel
- de licentie voor de digitale leeromgeving die toegang geeft tot de content en multimedia van het keuzedeel.
Specificaties
Lezersrecensies
Geef uw waardering
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan