Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Online marketing en het toepassen van e-commerce | combipakket

Paperback Nederlands 2022 9789037260465
Verkooppositie 5491Hoogste positie: 5491
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

De werkzaamheden van het vormgeven van een online marketingmix en het inrichten van een webshop zijn deels gestandaardiseerd en gestructureerd. Ze bevatten echter ook diverse vernieuwende en creatieve elementen. Hiervoor heeft de (beginnend) beroepsbeoefenaar onder andere kennis en vaardigheden van online marketinginstrumenten en van webshops nodig die hij/zij naar eigen inzichten toepast.

Er is sprake van een afbreukrisico, bijvoorbeeld wanneer blijkt dat de online vormgeving niet bij de doelgroep en/of bij de bedrijfsformule past, wanneer een online betaalsystemen niet functioneert en wanneer een bestelling niet volgens afspraak of verwachting wordt geleverd.

De (beginnend) beroepsbeoefenaar voert binnen de uitwerking van dit keuzedeel de taken van het vormgeven van een online marketingmix en het inrichten van een webshop zelfstandig binnen de kaders van de organisatie uit. Hij/zij is verantwoordelijk voor de kwaliteit en de continuïteit van zijn werk, een leidinggevende draagt de eindverantwoordelijkheid.

Werkprocessen
D1-K1-W1 Geeft instrumenten van een online marketingmix vorm
D1-K1-W2 Richt een webshop in

Code keuzedeel
K0519

Bij het bestellen van dit combipakket ontvang je:
- de papieren uitgave van het keuzedeel
- de licentie voor de digitale leeromgeving die toegang geeft tot de content en multimedia van het keuzedeel.

Specificaties

ISBN13:9789037260465
Trefwoorden:marketing, e-commerce
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:219
Druk:1
Verschijningsdatum:31-8-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Renée van Zijl

Renée van Zijl is adviseur voor opleidings- en examineringsvraagstukken, en tevens ontwikkelaar van educatieve content. Zij is eigenaar van onderwijsadviesbureau Zelma Consulting en uitgeverij Econtentenzo. Al jaren is zij bezig met onderwijs: adviseren, doceren, examineren, schrijven en ontwikkelen. Sinds 2006 heeft zij haar eigen adviesbureau Zelma Consulting. Zij is gespecialiseerd in het ontwikkelen van leermiddelen en exameninstrumenten én in kwaliteitsaudits. Zij adviseert onderwijs- en kennisinstellingen en bedrijven over de inrichting van opleidingen en trainingen. Zij beoordeelt ook, als auditor, als lid van een examencommissie en van een vaststellingscommissie. Schrijven doet zij al jaren. Renée heeft meegewerkt aan meerdere boeken, en ontwikkelt regelmatig content voor uitgeverij Edu’actief. In 2015 ontstaat het plan voor uitgeverij Econtentenzo, een kennisplatform voor auteurs. Het idee komt voort uit de behoefte om meer invloed te hebben op de inhoud en distributie van eigen content, om samen met auteurs aan een platform te werken en kennis te delen, en om andere professionals een kans te bieden zich te profileren. Dit plan krijgt langzaam vorm: door te praten met experts, door het ontwikkelen van de website Econtentenzo, maar vooral door een eerste boek helemaal zelf uit te geven. Haar eerste boek in eigen beheer is ‘De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning’.

Andere boeken door Renée van Zijl

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online marketing en het toepassen van e-commerce | combipakket