Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Verboden voor klanten, wij houden van fans
Verboden voor klanten, wij houden van fans
Verboden voor klanten, wij houden van fans
Jessica van Wingerden Directeur Research, Schouten & Nelissen Meer over de auteurs
92 managementboeken, maar waarover? Pierre Spaninks 29 october 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega's kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie. Lees het volledige artikel
Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans

Verboden voor klanten, wij houden van fans

Beleving Betekenis Bevlogenheid

Paperback Nederlands 2018 9789043032056
12 beoordelingen
10
Voormalig #2Totaal 18 dagen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 14582303 dagen in de top 100
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
25,65
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! De organisaties, merken en ondernemers die zich weten te onderscheiden, hebben naast oog voor Beleving ook aandacht voor Betekenis en Bevlogenheid. Waarde creëren voor klanten, maar ook voor medewerkers en voor de maatschappij als geheel, staat daarbij centraal. Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!

In dit boek vind je de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid en de toepassing ervan in de praktijk. Aan de hand van interviews met bekende ondernemers en persoonlijkheden, voorbeelden uit de praktijk, modellen en theorieën krijg je waardevolle inzichten aangereikt. Met praktijkcases van bedrijven als Bavaria, HEMA, Rivièra Maison en Jumbo Supermarkten biedt dit boek een schat aan informatie.

Specificaties

ISBN13:9789043032056
Trefwoorden:management, ondernemen, klantenbinding, klanten winnen
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:198
Uitgever:Experientis B.V.
Druk:4
Verschijningsdatum:1-3-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

Sjors van Leeuwen | 8 april 2015
In het boek 'Verboden voor klanten, wij houden van fans' schrijven Jessica van Wingerden en Wim Schuurmans dat het veel leuker en slimmer is om fans te hebben in plaats van gewone klanten. Fans zijn loyaler, minder prijsgevoelig en bevelen je aan bij anderen.Lees verder
In Focus: Verboden voor klanten, wij houden van fans
Justin van Lopik | 30 september 2014
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Maar wat vinden de lezers ervan? Sjors van Leeuwen Indora Managementadvies In Verboden voor klanten, wij houden van fans schrijven de auteurs dat het leuker en slimmer is om fans te hebben in plaats van gewone klanten.Lees verder
Wendy Reijnhoudt | 19 augustus 2014
Een bedrijf starten en vooral veel geld willen verdienen is geen succesvolle motivatie meer tegenwoordig. Klanten zien als noodzakelijk kwaad evenmin. De graaicultuur is verleden tijd. En veel bedrijven maken de stap in het nieuwe tijdperk van waarde creëren.Lees verder
Yousri Mandour | 11 augustus 2014
Merken en organisaties die fans hebben, onderscheiden zich door Beleving, Betekenis en Bevlogenheid. Niet één, maar alle drie de B’s maken samen het verschil. Met het leveren van kwalitatief goede producten of diensten gaat u het anno 2014 niet langer redden.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.3 van de 5
12 stemmen
7
3
1
0
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
92 managementboeken, maar waarover?
Pierre Spaninks 29 oktober 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega's kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
Artikel lezen
in_focus
In Focus: Verboden voor klanten, wij houden van fans
Justin van Lopik 30 september 2014 Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Maar wat vinden de lezers ervan?
Artikel lezen
nieuws
Never change a winning title
Pierre Spaninks 15 september 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega’s kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Jessica van Wingerden

Jessica van Wingerden MBA MCC is Directeur Research bij Schouten & Nelissen en als onderzoeker verbonden aan de vakgroep Arbeids- en Organisatie Psychologie van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Jessica heeft Sociologie, Bedrijfskunde en Veranderkunde gestudeerd en is gepromoveerd in de arbeids- en organisatiepsychologie op het vraagstuk hoe interventies in organisaties eigen regie, bevlogenheid en prestaties van medewerkers kunnen stimuleren. Zij heeft zich de afgelopen 15 jaar binnen profit en non-profit organisaties bezig gehouden met vraagstukken rondom medewerker- en organisatieontwikkeling, vitaliteit, duurzame inzetbaarheid en prestaties.

Andere boeken door Jessica van Wingerden

Bekijk alle boeken

Over Wim Schuurmans

Wim Schuurmans (1968) is ondernemer (Online Academie B.V. en Experientis B.V.) en daarnaast auteur en spreker. Na verschillende (management)functies bij diverse organisaties startte hij in 2001 zijn eigen onderneming om medewerkers en klanten te motiveren, inspireren en zichzelf te ontwikkelen. Wim gelooft dat talentontwikkeling leidt tot betere prestaties, minder verzuim, bevlogen medewerkers en daarmee tot succesvollere organisaties! Ontwikkeling van medewerkers en het creëren van loyale klanten staan centraal bij zijn bedrijfsactiviteiten. Dat deze succesvol zijn blijkt door de 5 FD Gazellen Awards die hij inmiddels in ontvangst heeft mogen nemen. Wim Schuurmans is te boeken als spreker via Assemblee Speakers, www.assembleespeakers.com

Andere boeken door Wim Schuurmans

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Beleving
1.1 Inleiding
1.2 Waar doe je in?
1.3 Wow-momenten
1.4 Passie delen
1.5 Gastvrijheid
1.6 Anders ondernemen
1.7 Oog voor details

2. Betekenis
2.1 Inleiding
2.2 Van grondstof naar betekenis
2.3 Er toe doen voor de ander
2.4 Waarde toevoegen
2.5 Langetermijndenken en -handelen
2.6 Verbinden en ontmoeten
2.7 Anders groeien

3. Bevlogenheid
3.1 Inleiding
3.2 Bevlogenheid, wat en waarom?
3.3 Hoe het werkt
3.4 De batterij opladen
3.5 Een klimaat voor bevlogenheid
3.6 Wat ons beweegt
3.7 Waar we bevlogen van worden

4. De 3 B’s verbinden
4.1 Inleiding
4.2 Het hogere doel centraal stellen
4.3 Leiden voor de klant
4.4 Voorbeeldgedrag
4.5 Ruimte geven aan professionals
4.6 Samenwerkers
4.7 Terug naar de basis

5. Fans
5.1 Inleiding
5.2 Waarom fans?
5.3 Persoonlijke aandacht
5.4 Verwachtingen overtreffen
5.5 Gezien worden
5.6 Focus op mensen
5.7 De kracht van eenvoud

Over de geïnterviewden
Over de auteurs
Dankwoord
Literatuurlijst

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Anders ondernemen, juist nú
    Aad Ouborg
    Anders ondernemen, juist nú
    € 19,95
  • Ga vreemd
    Rob Adams
    Ga vreemd
    € 24,95
  • Klanten: wat moet je ermee?
    Marijn van der Starre
    Klanten: wat moet je ermee?
    € 15,95
  • Doorgevlogen - De waarde van ervaring
    Joost van de Griendt
    Doorgevlogen - De waarde van ervaring
    € 9,95
  • Mijn inbox is vol - Hoe lean omgaan met e-mail?
    Luc Chalmet
    Mijn inbox is vol - Hoe lean omgaan met e-mail?
    € 25,00
  • Overlevingsstrategie voor startups
    Tony de Bree
    Overlevingsstrategie voor startups
    € 20,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verboden voor klanten, wij houden van fans

        Verboden voor klanten, wij houden van fans
        Jessica van Wingerden , Wim Schuurmans
        /