Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing De klantenfluisteraar
De klantenfluisteraar
De klantenfluisteraar
Jan van Setten

Jan L.C.M. van Setten MBA is mede-oprichter van de Business Innovation Group (BIG) Unlimited.

Meer over Jan van Setten
Audio-interview
Tijd voor de klantenfluisteraar Hans van der Klis 24 juni 2011 Jan van Setten is terug, en wel in de huid van ‘De klantenfluisteraar’. In de enthousiaste no-nonsense Van Setten-stijl die we kennen uit zijn bestseller ‘Hoe krijg ik ze zover?’ leert hij zijn lezers beter te luisteren naar hun klanten. ‘Volgens de Dikke Van Dale is de betekenis van het begrip "klant" uitgegroeid tot iemand die "op enig moment een koper" is. Niet veel meer dan een potentiële zak Euros. Daar word ik niet blij van.’ Lees het volledige artikel
Jan van Setten

De klantenfluisteraar

Gebonden Nederlands 2011 9789047004004
1
Voormalig Nr. 1Totaal 8 dagen
EvergreenTotaal 929 dagen
Gebonden | Nederlands € 18,95 E-book | NL € 12,99
Niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft.

Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan.

Specificaties

ISBN13:9789047004004
Trefwoorden:marketing, klanttevredenheid, klantenbinding, klanten winnen, klantenservice
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:127
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

De klantenfluisteraar
Peter Streefkerk | 11 oktober 2016
Inkopers kennen twee soorten klanten: interne klanten (ook wel collega’s genoemd) en externe klanten (van hun bedrijf of organisatie). De interne klanten bepalen het succes van de inkoopafdeling en de externe klanten het succes van het bedrijf of de organisatie. In beide gevallen vervullen inkopers een sleutelrol. De vraag is hoe je nu precies met die klanten omgaat. Welke factoren bepalen je succes en welke je falen. Met het boek ‘De klantenfluisteraar’ behandelt auteur Jan van Setten alle facetten van de klant en het begrip klantgerichtheid.
Lees verder
De klantenfluisteraar
Jorrit Bovendorp en Elke Verstralen | 23 september 2011
'De klantenfluisteraar' is een wervelend boek, boordevol inspirerende voorbeelden en anekdotes. Het boek heeft een overzichtelijke indeling, leest gemakkelijk en spreekt tot de verbeelding.
Lees verder
Verkopers zenden te veel en luisteren te weinig
Paul Groothengel | 2 september 2011
We hadden al de paardenfluisteraar en de babyfluisteraar. Nu is er ook De klantenfluisteraar. Dat is de titel van het nieuwe boek van managementcoach Jan van Setten. Aan de hand van allerlei hilarische cases beschrijft Van Setten hoe vaak verkopers de plank misslaan. En hoe je dan wél met je klanten zou moeten omgaan.
Lees verder
De klantenfluisteraar
Judy Bos - de Ruijter | 2 augustus 2011
Jan van Setten geeft met zijn boek 'De klantenfluisteraar' frisse inzichten in maximale klantbeleving. Met voorbeelden doorspekt met humor maakt hij duidelijk wat er bij velen ontbreekt aan het verhogen van de klantwaarde. Hij laat zien wat het je kan opleveren als je de ander behandelt zoals de ander behandeld wil worden én wat vooral te laten. Leef je grondig en enthousiast in en leef je daarna enthousiast en interessant uit!
Lees verder

Lezersrecensies

3.7 van de 5
14 stemmen
6
2
2
4
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Tijd voor de klantenfluisteraar
Hans van der Klis 24 juni 2011 Jan van Setten is terug, en wel in de huid van ‘De klantenfluisteraar’. In de enthousiaste no-nonsense Van Setten-stijl die we kennen uit zijn bestseller ‘Hoe krijg ik ze zover?’ leert hij zijn lezers beter te luisteren naar hun klanten. ‘Volgens de Dikke Van Dale is de betekenis van het begrip "klant" uitgegroeid tot iemand die "op enig moment een koper" is. Niet veel meer dan een potentiële zak Euros. Daar word ik niet blij van.’
Artikel lezen

Over Jan van Setten

Jan L.C.M. van Setten MBA is mede-oprichter van de Business Innovation Group (BIG) Unlimited. Hij is inmiddels een veelgevraagd spreker en managementcoach op de terreinen strategie, commercie en organisatieverandering. Jan van Setten put uit een jarenlange ervaring als algemeen en commercieel manager in diverse grote organisaties. Zo was hij onder andere als general manager binnen multinational Alcoa verantwoordelijk voor de integratie van diverse geacquireerde BV's in een Europese Business Organisatie.

Andere boeken door Jan van Setten

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Kies! En je wordt gekozen!
2. Waar worden klanten echt blij van?
3. Zoek MOT met je klanten!
4. Van borentaal naar gebarentaal!
5. De ultieme vraag: 'Durft u ons al aan te bevelen?'
6. Begin met 'ja' en je komt er altijd uit!

Extra! De 10 geboden van de klantenfluisteraar

7. Klantgezwicht is niet klantgericht
8. Gedrag is uiteindelijk het enige dat telt!
9. Voor wie werk je als het er echt op aankomt?

Aanbevolen live events...

maandag 19-09-2022

Future Focused Leadership

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • De Tao van Service
    Eric de Haan
    De Tao van Service
    € 23,95
  • Groeten is gratis
    Monique Burger
    Groeten is gratis
    € 15,99
  • Marketing handboek voor een Succesvolle Praktijk
    Jeanet Bathoorn
    Marketing handboek voor een Succesvolle Praktijk
    € 29,95
  • Steve Jobs - de filmeditie
    Walter Isaacson
    Steve Jobs - de filmeditie
    € 18,99
  • Why + How = Wow!
    Jonas Ridderstråle
    Why + How = Wow!
    € 37,95
  • Komt een klant bij de kassa
    Saskia Lips
    Komt een klant bij de kassa
    € 19,95

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2022 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De klantenfluisteraar

        De klantenfluisteraar
        Jan van Setten
        /