Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Theorie bestaat niet!

Klantgerichtheid in de praktijk

Paperback Nederlands 2006 9789051791440
Voormalig top 10031 dagen in de Top 100
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

In dit boek benadert Feike Cats marketing en communicatie vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele marketingtips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. In dit boek bijvoorbeeld en op de begeleidende website, www.houdenvanklanten.nl. Het boek kan u helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor klanten trouwe klanten worden en nieuwe klanten zich welkom voelen bij uw organisatie.

Cats prikkelt de lezer de gebaande paden te verlaten en verder te kijken dan standaarprocedures. Hij houdt ze een Catsspiegel voor. Wie zich daar in spiegelt, zal gemakkelijker aan nieuwe ideeën komen. Dit boek is een vernieuwend instrument voor iedereen die wil weten hoe hij klanten aan zich kan binden en het gevoel van klantgerichtheid bij medewerkers wil vergroten. Feike Cats drijft al tien jaar zijn bedrijf Cats Marketing en Communicatie volgens de principes: Vernieuwend, Veelzijdig, Verrassend en Vertrouwd.

Specificaties

ISBN13:9789051791440
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Feike Cats

Feike Cats is Klanthousiasme- en Verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van presentaties, workshops en inspiratiesessies. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers. Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen. Verleuken, iets dat volgens Feike niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht, is volgens Feike een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden. Hij ziet Verleuken als perfect middel om het doel (Klanthousiasme) te realiseren. Feike Cats is schrijver van de boeken "Theorie bestaat niet! (2004)", "Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013)", "Verleuken kan iedereen (2017)", “365 dagen Klanthousiasme (2018)” en “Klanthousiasme komt van binnen” (2021). De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en Verleuken en staan vol met praktische tips & trucs. Uitgangspunt van Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over de product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als Ambassadeur op te treden. Cats gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft Cats Klant altijd met een hoofdletter.

Andere boeken door Feike Cats

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. De 'Catstheorie' van aandacht - geef iets meer dan verwacht wordt!
2. Jippie een klacht
3. Hoe klantgericht ruikt het?
4. Collega schrijft u met de hoofdletter K van Klant
5. Internetmarketing en communicatie in de praktijk
6. Het praktische marketingplan
7. Is CRM de oplossing?
8. De marketingpraktijk

Tot slot

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Theorie bestaat niet!