Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 51% korting
, ,

3D Marketing

Sleutels tot nieuwe doelgroepen

Paperback Nederlands 2005 9789052408699
Verkooppositie 3346
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,95
9,95
VOORDEEL - 51% korting

Samenvatting

Reclame werkt niet meer. De consument zapt weg, bladert verder, kijkt niet meer op. Marketing op het internet staat nog in de kinderschoenen, maar ook daar stelt zich hetzelfde probleem: hoe kan ik die zo ongeïnteresseerde en gefragmenteerde consument toch bereiken? Hoe kan ik hem verleiden om mijn product te kiezen, en niet dat van de concurrent?

Door die consument zo persoonlijk mogelijk te benaderen. Dat kan alleen als u die persoon goed kent. Man of vrouw, oud of jong, sociale klasse: het zijn criteria die al jaar en dag gebruikt worden maar zelden ten volle geëxploiteerd. Etnic, gay of tribal marketing: de aanzetten zijn er maar het blijft nattevingerwerk.

'3D Marketing' is het eerste boek waarin die verschillende segmenten gedefinieerd worden. Met deze instrumenten kunnen adverteerders hun uitgaven drastisch beperken en, als ze consequent strategisch blijven denken, hun marktaandeel uitbreiden. De aangehaalde voorbeelden vormen daarvan een overtuigend bewijs. Het boek geeft op die manier een boeiend overzicht van de nieuwe maatschappelijke en culturele tendensen die de marketing onvermijdelijk beïnvloeden. Niet alleen voer voor specialisten dus.

Specificaties

ISBN13:9789052408699
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Houtekiet
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Karel Michiels

Karel Michiels (1960) is freelance journalist en schrijft onder meer voor De Standaard. Hij publiceerde boeken over voetbal, reizen en andere mooie dingen in het leven.

Andere boeken door Karel Michiels

Over Jean-Marc Segati

Jean-Marc Segati (1965) is general manager van reclame- en adviesbureau Nextage, oprichter van het gespecialiseerde Senioragency Belgium (marketing voor senioren) en coördinator van het netwerk Senioragency International. Werkte eerder voor Saatchi & Saatchi, BDDP (Parijs) en Grey.

Andere boeken door Jean-Marc Segati

Over Bert Weijters

Bert Weijters (1976) is licentiaat psychologie. Werkt als onderzoeker aan het Competence Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School en heeft belangrijk onderzoek verricht naar seniorenmarketing en marktsegmentatie. Hij presenteerde studies op internationale conferenties en publiceerde onder ander in Journal of Business Research.

Andere boeken door Bert Weijters

Inhoudsopgave

1. Niemand wil een massamens zijn
2. Tien miljoen verschillende boodschappen
3. 3D Marketing: waar wachten we nog op?
4. Eerst segmenteren, dan produceren
5. There is no age for rock 'n roll
6. Homo, Marokkaan of single?
7. Het normen- en waardendebat
8. Waarom heeft u dit boek gelezen?

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        3D Marketing