Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Als jij de klant was..

Customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789058717436
Verkooppositie 7274107 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Wat verwacht u als klant van een bedrijf? Welke service vindt u vanzelfsprekend? Hoe wilt u behandeld worden? Wat bepaalt dat u terugkomt en wanneer is dat bedrijf u kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die u zich als manager moet stellen. En die vragen beantwoorden is eigenlijk heel simpel: u stelt gewoon voor dat u klant bent van uw eigen bedrijf.

'Als jij de klant was...' ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen, concurrentievoordeel en duurzame sleutel tot groei. Het boek hamert erop dat organisaties hun klanten eindelijk echt serieus moeten nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf oprechte aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft?
Bovendien, als u dat als bedrijf niet doet, is dat tegenwoordig behoorlijk riskant. Want als een klant boos is, zal hij dat laten weten ook. En hij heeft alle middelen om dat kracht bij te zetten. Denk maar aan de DSB-bank.

'Als jij de klant was...' geeft managers het besef en het inzicht dat de macht steeds meer bij de klant ligt. En het maakt duidelijk hoe u daar als bedrijf op anticipeert. Een must read voor organisaties die in de 21e eeuw opereren.

Specificaties

ISBN13:9789058717436
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:144
Druk:1
Verschijningsdatum:4-2-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Lezersrecensies

4.2 van de 5
18 stemmen
10
5
1
1
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Nicolette Wuring

Nicolette Wuring was verantwoordelijk voor het lanceren van pay-per-view, betaaltelevisie, breedbandinternet, kabeltelefonie en online diensten in diverse industrieën in Europa en de VS. Haar bedrijf Customer M@anagement Services is gespecialiseerd in verbeteren van de financiële prestaties van bedrijven, en het inspireren van medewerkers en klanten tot betrokkenheid en advocacy.

Andere boeken door Nicolette Wuring

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Wat is customer advocacy?
2. Customer advocacy, het nieuwe concurrentiestrijdperk
3. Het strijdtoneel verandert in een speelveld
4. Customer advocacy en leiderschap
5. Van dromen naar haalbare realiteit
6. Het effect van customer advocacy op de financiële prestaties
7. Hoe maak je customer advocacy duurzaam?

Bijlage
Noten
Literatuur
Over de auteur
feedback

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Als jij de klant was..