Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Telefoneren

de zakelijke praktijk

Paperback NL 2017 9789082678321
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen

Samenvatting

Iedereen kan telefoneren.
Maar er zijn veel mensen die zakelijk gezien erg slecht telefoneren.
En slecht zakelijk telefoneren betekent klanten verliezen of relaties irriteren.

Zo begint de achtergrondinformatie bij het kernhoofdstuk van dit boek. En daar draait alles om!

Dit boek is in eerste aanleg bedoeld voor de toekomstige secretaresse of managementassistent, maar het is zo opgezet dat het ook heel goed gebruikt kan worden voor andere (assisterende) functies. Eigenlijk dus voor vrijwel iedereen die als schoolverlater de arbeids­markt betreedt.

In dit boek zijn theorie en praktijk op een bijzondere manier geïntegreerd. Uitgegaan wordt van praktisch werken (in een gesimuleerde werkomgeving), maar daarbij wordt telkens voldoende achtergrondinformatie gegeven om goed voorbereid aan de slag te gaan.

Specificaties

ISBN13:9789082678321
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:72
Uitgever:Altena-tca
Verschijningsdatum:24-8-2017
Hoofdrubriek:Schoolboeken

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Telefoneren