Telefoneren
de zakelijke praktijk
Paperback NL 2017 9789082678321Samenvatting
Iedereen kan telefoneren.
Maar er zijn veel mensen die zakelijk gezien erg slecht telefoneren.
En slecht zakelijk telefoneren betekent klanten verliezen of relaties irriteren.
Zo begint de achtergrondinformatie bij het kernhoofdstuk van dit boek. En daar draait alles om!
Dit boek is in eerste aanleg bedoeld voor de toekomstige secretaresse of managementassistent, maar het is zo opgezet dat het ook heel goed gebruikt kan worden voor andere (assisterende) functies. Eigenlijk dus voor vrijwel iedereen die als schoolverlater de arbeidsmarkt betreedt.
In dit boek zijn theorie en praktijk op een bijzondere manier geïntegreerd. Uitgegaan wordt van praktisch werken (in een gesimuleerde werkomgeving), maar daarbij wordt telkens voldoende achtergrondinformatie gegeven om goed voorbereid aan de slag te gaan.
Specificaties
Lezersrecensies
Geef uw waardering
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan