

Tom W. den Hoed (1949) is organisatieadviseur en managementcoach. Zijn voornaamste werkzaamheden omvatten marketingstrategie en organisatieverandertrajecten, business process redesigns en business developments, innovatie- en investeringstrajecten en coaching van directeuren en managers.
Meer over Tom Willem den HoedAlle plannen - voor managers en ondernemers
Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789087537241Samenvatting
Dit boek is geschreven om managers en ondernemers een overzicht te verschaffen van en hulp te bieden bij alle plannen die ze in hun carrière zullen tegenkomen. In de praktijk wordt meerdere keren per jaar om verschillende plannen gevraagd en dit boek geeft niet alleen een overzicht van wat er inhoudelijk van deze plannen verwacht mag worden maar ook handgrepen en 'best practices/ om dit zo compleet en gestructureerd mogelijk in te vullen.
In aanvulling op dit boek is ook het boek '99 BUSINESSmodellen' beschikbaar, dat meer verdieping en een overzicht geeft van de meest relevante, bedrijfskundige modellen voor gebruik in dergelijke plannen. Beide boeken zijn niet alleen geschikt voor managers en ondernemers maar ook zeker voor MBA studenten of in de Bedrijfskunde curricula.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Inleiding
Deel I: Businessplannen
2. Indeling van businessplannen
3. Strategieplannen
4. Marketingplannen
5. Innovatieplannen
6. Veranderplannen
7. Beleidsplannen
Deel II: Implementeren
8. Implementatie van een plan
Deel III: Uitvoeren
9. Uitvoeringsdiscipline
Deel IV: Modellen ten behoeve van de uitvoeringsdiscipline
-Initiatie van plannen
-Processen bij plannen
-Ontwerpen van plannen
-Uitvoering van plannen
Bijlagen
Literatuur
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan