Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Wat je rijdt ben je zelf

En hoe automerken je voor hun karretje proberen te spannen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789461260253
Verkooppositie 72142 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Dus jij denkt dat je je nieuwe auto zelf uitkiest? Dan heb je het mis. Je baan en je buren bepalen wat je rijdt, of dat nou een Prius of een Porsche is.

Natuurlijk weet je heel goed te vertellen waarom je toch die Peugeot kocht. Want een auto wordt emotioneel gekozen en rationeel verdedigd. Je hebt niets te kiezen: je auto, dat ben je zelf.

'Wat je rijdt ben je zelf' is autogids, marketingboek, psychologieboek en verhalenboek ineen. Het bevat geen technische specificaties, verbruikscijfers en andere pk-porno. Dus ook geschikt voor vrouwen!

Inclusief gratis e-book met de autobiecht van 45 bekende en onbekende Nederlanders, onder wie prins Maurits van Oranje, Jan des Bouvrie en Anky van Grunsven. Lees waarom Hans Breukhoven geen sportauto heeft en waarom cabaretier Carolien Borgers liever helemaal geen auto had. Spannende autoverhalen over statusangst, seks en stoelverwarming (vies!).

'Een even nuttige als hilarische blauwdruk van het laatste stukje klassenmaatschappij in de lage landen: de auto.'
Jort Kelder, journalist, columnist en televisiepresentator

'Toont de gouden graal voor elke marketeer'
Marketingexpert Alfred Levi, 3MO, SWOCC, NIMA

Specificaties

ISBN13:9789461260253
Trefwoorden:marketing, psychologie, auto
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:288
Druk:1
Verschijningsdatum:22-11-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Daniëlle de Jonge | 14 november 2011
Vrouwen, zo wordt gezegd, 'hebben niks met auto's'. Als vrouw kan ik dat wel beamen. Zeker als het gaat om de technische kant van de auto. Hebben we het over de uitstraling van een auto, dan heb ik daar wel degelijk een mening over. Alleen al in mijn werk bijvoorbeeld, waarbij het gaat om bedrijven zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk maken.Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
9 stemmen
8
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Erwin Wijman

Erwin Wijman is marketingdeskundige, schrijver en journalist en schreef eerder onder meer De geluksmachine. Zo kies je de auto die je echt wilt (Haystack, 2017) en Vlinder in de boksring. De 7 regels voor challengers die willen winnen en marktleiders die niet willen verliezen (Adfo Groep, 2014). Hij is gefascineerd door underdogs die marktleiders op hun knieën krijgen met disruptieve tactieken en strategieën.

Andere boeken door Erwin Wijman

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Elk automerk heeft een sterk verhaal
2. Iedere autobezitter voegt een eigen verhaal aan zijn/haar auto toe
3. Niemand is vrij in zijn autokeuze: luister naar Feuerbach (de mens is wat hij rijdt)
4. Een auto is schaamteloos exhibitionisme
5. Waarom criminelen een criminele criminelenauto moeten vermijden
6. Hoe je als automerk aan je imago bouwt en begeerlijk wordt: hoe reclame echt werkt
7. Hoe je als automerk aan je imago bouwt. Twee: alles zit in de modelnaam
8. Hoe je als automerk aan je imago bouwt. Drie: seks, werkt dat?
9. Hoe je als automerk aan je imago bouwt. Vier: benader je vrouwen anders dan mannen?
10. Hoe je als automerk aan je imago bouwt. Vijf: is de elektrische auto begeerlijk te maken met Carice van Houten?

Nawoord: Wat?!?! Een Fiat Multipla?!?!?

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wat je rijdt ben je zelf