Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Omnichannel in retail bekroond

Omnichannel in retail van Gino van Ossel wint de PIM Marketing literatuurprijs 2014, dat maakte de jury bekend op 27 november 2014. Als belangrijkste criterium gold in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketingvakgebied weer te geven.

Justin van Lopik | 28 november 2014

De jury koos Omnichannel in retail uit een shortlist van 13 boeken (in willekeurige volgorde):

Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden & Wim Schuurmans), Dokter, ik heb last van klanten (Mike Hoogveld), Honshitsu (Frank Wouters), De enthousiamse trilogie (Rijn Vogelaar), Brand breakout (Jan-Benedict Steenkamp & Nirmaly Kumar), Handboek mobiele strategie (Bart van Asten), Happy Profit (Herman Toch), Omnichannel in retail (Gino van Ossel), Customer innovation (Marion Debruyne), Klanthelden in de 9+ organisatie (Berry Veldhoen & Stephan van Slooten), B2B contentmarketing (Bob Oord), Marketing, de nieuwe principes (Steven van Belleghem), en Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom).

Vorig jaar won het boek Schizofrene marketing van Joris Merks.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden