Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

Preview

Marc Bresseel | 28 november 2019 | 2-3 minuten leestijd

Obsessed - Decode the data landscape

Die Keure - de Belgische uitgeverij met 75 jaar ervaring in businessboeken - lanceert hét marketingboek van het jaar: Obsessed. Marc Bresseel en Renout van Hove schreven een baanbrekend werk, dat de complexe wereld van data en marketing technologie ontrafelt.

Hoe creëer je een gezonde obsessie voor datacultuur en -strategie? Hoe kun je de complexe relatie tussen consument en merk begrijpen? Hoe kun je gefundeerder en bewuster keuzes maken in het domein van marketing technologie? Hoe kun je je marketing- en salesactiviteiten optimaal ondersteunen doorheen de volledige customer lifecycle? Hoe bouw je de juiste meetinstrumenten? Hoe breng je de juiste Artificiële Intelligentie-capaciteiten en -tools binnen in jouw organisatie? Kun je GDPR zien als een facilitator? Een greep uit de vragen die we dagelijks krijgen van onze klanten en collega's.

Met Obsessed richten we ons op op toekomstgerichte bedrijven en organisaties die positief geobsedeerd zijn door klanten en hun gegevens.  In de huidige tijdsgeest waarin consumenten soms irrationeel hoge eisen stellen, omdat Artificiële Intelligentie hen dagelijks beïnvloedt, kunnen we niet anders dan te focussen op het creëren van authentieke, verfrissende, en vooral relevante klantervaringen en een onberispelijke dienstverlening. Elk van deze interacties wordt gedreven door customer data - de unieke hartslag van een bedrijf - en een organisatie die nieuwe technologische platforms, methodes en processen vol overtuiging heeft omarmd.

In 9 hoofdstukken behandelen we alle aspecten van data, marketing technologie en AI, van theorie tot praktijk. Na het lezen van OBSESSED zal je in staat zijn technologie - de drijvende kracht achter de hedendaagse disruptieve veranderingen - op de goede manier in te zetten voor je organisatie. Je zult begrijpen dat data het DNA van je klant weerspiegelen en wat een Customer Data Platform is. Je ontdekt ook de wereld van de Data Management Platforms en het advertentie-ecosysteem, in een wereld van cookies. Het belang van Artificiële Intelligentie en GDPR zijn fundamentele elementen om de data te begrijpen. Ten slotte presenteren we een nieuw model om de maturiteit van je marketingorganisatie te evalueren en richting te geven.

OBSESSED is een must-read naslagwerk over hoe ‘geobsedeerd' zijn door data, marketing technologie en AI ons kan leiden naar buitengewone prestaties, en een fantastische positieve drijfveer kan zijn voor future-proof veranderingen. Na het lezen ervan wil je meteen aan de slag om de customer data van je organisatie naar een volgend niveau te tillen en zo het maximale rendement uit je investeringen te halen.

Marc Bresseel begon zijn professionele carrière bij IBM en groeide vervolgens verder bij Microsoft. Hij stond als een van de eerste internetpioniers in België mee aan de basis van de Microsoft online diensten MSN, Hotmail en Messenger. In 2014 werd hij oprichter en managing partner van Duval Union, een netwerk van 20 bedrijven dat business consulting, en marketing en communicatiediensten aanbiedt aan merken.

Renout van Hove ging in 1998 aan de slag bij Hewlett Packard, vervolgens bij Compaq en Dell. Hij lanceerde Salesforce.com in België. Vandaag is Renout mentor & startup coach bij Start it KBC en oprichter van Growthagent - het martech agentschap van de Duval Union-groep. Hij loodst bedrijven door het steeds complexere doolhof van marketingtechnologie-opties.

Ze zijn de auteurs van Obsessed - Decode the data landscape.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden