Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Prestatieverkoop

Klanten winnen met Best Value

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789077951217
Verkooppositie 9472
Direct te downloaden

Samenvatting

Onbenut potentieel. Dát is wat u ziet bij de traditionele manieren van inkopen en verkopen. Inkopers letten vooral op de prijs en aanbieders krijgen onvoldoende de kans om hun expertise te etaleren. 'Prestatieverkoop' doorbreekt deze ingesleten patronen. Bij deze filosofie speelt de expertise van de aanbieder de hoofdrol. In aansluiting op de doelstellingen van de inkoper hebben de aanbieders volop de ruimte om de expertrol te vervullen. De aanbieder onderbouwt zijn expertise met prestatie-informatie.

Belangrijk is dat u als aanbieder proactief bent in alle drie de fasen van prestatieverkoop: propositie, aanbod en realisatie. Dit boek maakt duidelijk hoe u dat aanpakt. Daarbij gaan theorie en praktijk hand in hand.

'Prestatieverkoop' is het antwoord op prestatie-inkoop (Best Value Procurement). De toepassing van prestatie-inkoop en daarmee prestatieverkoop neemt in Nederland sterk toe. De groei wordt versneld door de nieuwe aanbestedingswet, waarin opdrachtgevers verplicht zijn kwaliteit mee te wegen in de gunning. In de afgelopen jaren heeft Scenter, het organisatie adviesbureau waar de auteurs werkzaam zijn, prestatieverkoop ontwikkeld. Dit is het eerste boek over dit onderwerp.

'Prestatieverkoop' geeft de aanbieder de ruimte om vanuit zijn expertise klanten te winnen.

Specificaties

ISBN13:9789077951217
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Prestatieverkoop