Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

E-business en e-commerce

Een managementperspectief

Paperback Nederlands 2011 4e druk 9789043019255
Voormalig top 100Totaal 57 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In 'E-business en e-commerce' beschrijft Dave Chaffey zowel beproefde als nieuwe methoden voor effectieve integratie van het web en internet in het bedrijfsleven beschreven. Het boek behandelt de vraagstukken waarmee managers voor, tijdens en na het implementeren van e-businesstoepassingen te maken krijgen.

Deze vierde editie is geheel geactualiseerd. Zo komen het gebruik van sociale netwerken als marketinginstrument, nieuwe e-businesstechnologieën en innovatieve business- en inkomstenmodellen aan bod. Bovendien is er veel aandacht besteed aan de leesbaarheid en studeerbaarheid van het boek.

'E-business en e-commerce' is geschreven voor studenten aan het hoger onderwijs die vakken over e-business, e-commerce of e-marketing volgen. Daarnaast is het geschikt voor professionals die zich op dit gebied willen oriënteren.

Extra studiemateriaal is beschikbaar op de site van de uitgever.

Specificaties

ISBN13:9789043019255
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:592
Druk:4
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

3.5 van de 5
4 stemmen
2
0
0
2
0

Over Dave Chaffey

Dave Chaffey is een onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant voor Marketing Insights Limited. Hij is verbonden aan de universiteiten van Cranfield en Warwick en aan het Institute of Digitial Marketing. Hij is auteur van enkele marketingbestsellers en wordt gezien als een van de vijftig marketinggoeroes in de wereld.

Andere boeken door Dave Chaffey

Inhoudsopgave

Verkorte inhoudsopgave

DEEL 1: INLEIDING
1. Inleiding tot e-business en e-commerce
2. Grondbeginselen van e-commerce
3. De infrastructuur van e-business
4. De digitale omgeving

DEEL 2: STRATEGIE EN TOEPASSINGEN
5. E-business-strategie
6. Supply chain management
7. E-procurement
8. E-marketing
9. Customer relationship management

DEEL 3: IMPLEMENTATIE
10. Veranderingsmanagement
11. Analyse en ontwerp
12. Implementatie en onderhoud

Literatuur
Woordenlijst
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E-business en e-commerce