

Dave Chaffey is een onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant voor Marketing Insights Limited.
Meer over Dave ChaffeyE-business en e-commerce
Een managementperspectief
Paperback Nederlands 2011 4e druk 9789043019255Samenvatting
In 'E-business en e-commerce' beschrijft Dave Chaffey zowel beproefde als nieuwe methoden voor effectieve integratie van het web en internet in het bedrijfsleven beschreven. Het boek behandelt de vraagstukken waarmee managers voor, tijdens en na het implementeren van e-businesstoepassingen te maken krijgen.
Deze vierde editie is geheel geactualiseerd. Zo komen het gebruik van sociale netwerken als marketinginstrument, nieuwe e-businesstechnologieën en innovatieve business- en inkomstenmodellen aan bod. Bovendien is er veel aandacht besteed aan de leesbaarheid en studeerbaarheid van het boek.
'E-business en e-commerce' is geschreven voor studenten aan het hoger onderwijs die vakken over e-business, e-commerce of e-marketing volgen. Daarnaast is het geschikt voor professionals die zich op dit gebied willen oriënteren.
Extra studiemateriaal is beschikbaar op de site van de uitgever.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
DEEL 1: INLEIDING
1. Inleiding tot e-business en e-commerce
2. Grondbeginselen van e-commerce
3. De infrastructuur van e-business
4. De digitale omgeving
DEEL 2: STRATEGIE EN TOEPASSINGEN
5. E-business-strategie
6. Supply chain management
7. E-procurement
8. E-marketing
9. Customer relationship management
DEEL 3: IMPLEMENTATIE
10. Veranderingsmanagement
11. Analyse en ontwerp
12. Implementatie en onderhoud
Literatuur
Woordenlijst
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan