OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    1.492 resultaten
    preview
    Marketing
    1 december 2021
    Feike Cats
    3-4 minuten leestijd
     De medewerkerskant van een organisatie heeft Feike Cats ook in zijn vier eerdere boeken benoemd, maar is inmiddels zo’n belangrijk onderdeel geworden, dat hij het een goed moment vond om daar een boek over te schrijven.
    nieuws
    Marketing
    26 november 2021
    Karin de Zwaan
    2-3 minuten leestijd
    Yousri Mandour, Dorien van der Heijden, Sven Turnhout hebben gisteren met hun boek De strategie van de kreeft de PIM Marketing Literatuurpijs 2021 gewonnen.
    video
    Marketing
    25 november 2021
    Frank Wouters
    De Bedrijfsnar laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt.  In de Bookchat legt Frank Wouters uit waarom hij gekozen heeft voor dit nieuwe medium, een graphic novel. 
    recensie
    Marketing
    19 november 2021
    Rudy Kor
    4-5 minuten leestijd
    Jean-Pierre Thomassen en Dennis Opstal richten zich inTopservice voor veeleisende klanten – De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving op de mensen die werkzaam zijn in organisaties waar topservice van elke medewerker, op elk moment gevraagd, verwacht en geëist wordt.
    recensie
    Marketing
    10 november 2021
    Eric van Arendonk RM
    2-3 minuten leestijd
     ‘De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie’, dat is de belofte op het omslag van het boek Zoonotic van Carole Lamarque.
    recensie
    Marketing
    9 november 2021
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    Dat gedragsverandering bij klanten, medewerkers en andere mensen in de praktijk brengen helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn, blijkt wel uit het nieuwe boek Nudging & Overtuigen van Reinout van Zandycke en Ciska Wybo. 
    recensie
    Marketing
    4 november 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    3-4 minuten leestijd
    Als het aan stripfiguur de bedrijfsnar ligt, kunnen bedrijven veel geld besparen door niet te vertrouwen op marktonderzoekbureaus met hun ‘nietszeggende enquêtes’. In het stripboek De bedrijfsnar doet Frank Wouters een oproep aan bedrijven vooral zelf te blijven nadenken en niet te vertrouwen op bureaus. 
    preview
    Marketing
    28 oktober 2021
    Frank Wouters
    5-7 minuten leestijd
    De Bedrijfsnar laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt. Met de graphic novel-versie wil auteur Frank Wouters zijn tegendraadse marketingaanpak nog toegankelijker maken. Hij vertelt erover in dit blog.
    preview
    Internet en social media
    26 oktober 2021
    Heleen Buldeo Rai
    3-4 minuten leestijd
    E-commerce zit al jaren in de lift, maar de COVID-19 crisis gaf online shoppen een extra boost. Nog nooit was het belang van webwinkels zo duidelijk, ook voor de traditionele handel en kleine ondernemingen. 
    recensie
    Marketing
    18 oktober 2021
    Elly Stroo Cloeck
    2-3 minuten leestijd
    Klantgerichtheid is superbelangrijk, dat weet ik zolangzamerhand wel. Toch gaf Theedozen en olifantenpaadjes van Ronald Koopman me weer nieuwe inspiratie om te blijven oefenen alles vanuit het oogpunt van mijn klanten te zien. 
    recensie
    Marketing
    18 oktober 2021
    Jeanine Dijkhuis
    2-3 minuten leestijd
    Hoe bouw je een StoryBrand? Simpelweg door storytelling toe te voegen aan merkbouw? Eigenlijk wel. En auteur Donald Miller koos hiervoor een originele invalshoek. Die van het filmscript. Het levert een helder en compact framework op.
    recensie
    Communicatie en media
    15 oktober 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    4-6 minuten leestijd
    Inclusief leiderschap vraagt om inclusieve communicatie. Hanan Challouki schreef er een zeer goed en praktisch boek over: Inclusieve communicatie. Voor wie in de marketing geen flaters wil slaan, een moetje!
    video
    Marketing
    14 oktober 2021
    Dennis Opstal
    Jean-Pierre Thomassen en Dennis Opstal schreven TopService voor veeleisende klanten. In deze Bookchat deelt Dennis Opstal alvast drie principes die je kunt toepassen voor een uitzonderlijke klantbeleving.
    preview
    Marketing
    12 oktober 2021
    Jean-Pierre Thomassen
    3-4 minuten leestijd
    Er zijn veel boeken over klantgerichtheid en customer experience in de markt. Maar het zijn veelal óf indrukwekkende boeken voor managers en hoe zij hun organisatie kunnen omvormen, óf boeken met inspirerende service anekdotes voor medewerkers.  
    nieuws
    Marketing
    7 oktober 2021
    Karin de Zwaan
    1-2 minuten leestijd
    Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de genomineerden voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 bekend gemaakt. Met deze prijs wil het kennisnetwerk innovatieve ontwikkelingen in het marketingvak een podium bieden.
    preview
    Marketing
    20 september 2021
    Kiki Verbeek
    3-4 minuten leestijd
    Geld verdienen met iets dat je graag doet, maakt een mens succesvol. Maar diepe voldoening ervaren in je werk omdat je jezelf erin kwijt kunt, dát voelt pas echt succesvol. En dat is niet voorbehouden aan enkele uitverkorenen. Ook jij kunt dat voor jezelf realiseren. 
    achtergrond
    Algemeen management
    12 augustus 2021
    Bertrand Weegenaar
    9-13 minuten leestijd
    In 2016 heerste een positieve vibe rondom internet, platformen, en de activiteiten van sociale media. Daar is vijf jaar later weinig van over. Een reeks aan gebeurtenissen en publicaties over onderwerpen als de macht van Big Tech, deep fake, bedreigingen door cybercriminaliteit, en de inzet van sociale media om onze democratie te ondermijnen, hebben een zeer verontrustende ondertoon.
    recensie
    Marketing
    10 augustus 2021
    Mylene Bouwman
    ‘Een merk bouwen', wat betekent dat precies? En al helemaal als we het hebben over een persoonlijk en onderscheidend merk. Bij merken denken we al gauw aan de grote namen, zoals Apple en Nike.
    recensie
    Communicatie en media
    29 juli 2021
    Franca Gribnau
    5-6 minuten leestijd
    Inclusieve communicatie is relevant voor overheden, maatschappelijke organisaties en bedrijfsleven. Maar wat is de waarde ervan? Welke kansen of beperkingen komen organisaties tegen? En hoe zet je inclusieve communicatie op, zodat het positief bijdraagt aan toegankelijkheid, (h)erkenning en begrip van jouw doelpubliek? Hanan Challouki deelt haar ervaring met dit actuele communicatiethema.
    recensie
    Marketing
    23 juli 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    3-4 minuten leestijd
    Natuurlijk is er al het nodige geschreven over klantenservice. Toch is Als de koning je klant zou zijn van Sydney Brouwer een waardevolle aanvulling. Vanwege de insteek, de verhaalvorm, en om de auteur zelf die dit thema ademt.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden