Online copywriting in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 1e druk 9789461261779
Voormalig top 100Totaal 2 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven.

Online copywriter Dimitri Lambermont beschrijft een praktische strategie om snel tot de juiste woorden voor je website te komen. Zo schrijf je teksten die je lezer persoonlijk raken en aanzetten tot actie.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461261779
Trefwoorden:copywriting
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:167
Druk:1
Verschijningsdatum:15-4-2016

Expertrecensies (2)

recensie
Online copywriting in 60 minuten - Digitale trends en tools in 60 minuten
Paul Kruijssen | 15 augustus 2016
Online copywriting in 60 minuten van Dimitri Lambermont is een handzaam boekje waar je snel doorheen kunt lezen met een prettige bladspiegel en een fijne ruime interlinie.
Lees verder
recensie
Online copywriting in 60 minuten
Kristel Beerling | 4 augustus 2016
In zijn boek Online copywriting in 60 minuten stelt online copywriter Dimitri Lambermont dat ondernemers die meer betrokkenheid, vertrouwen en tevreden klanten willen, eerst hun webteksten moeten aanpakken.
Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
5 stemmen
2
2
1
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - Online copywriting in 60 minuten
Dimitri Lambermont 8 april 2016 Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In Online copywriting in 60 minuten krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven. Hoe en waarom? Dimitri Lambermont vertelt het in deze preview.

Over Dimitri Lambermont

Dimitri Lambermont is een gedreven strategisch copywriter en eigenaar van Van Copy tot Content. Hij heeft ruim vijftien jaar praktijkervaring in online en offline copywriting. Hierdoor heeft hij een brede visie op de meerwaarde van copywriting en het belang van de juiste toon in communicatie.

Andere boeken door Dimitri Lambermont

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Waar wil ik naartoe?
2. Wie ben ik?
3. Voor wie doe ik dit?
4. Wat heb ik al?
5. Hoe klink ik?
6. Hoe houd ik dat vast?
7. Hoe doe ik dat elke dag?
8. Waar moet ik op letten?

Tot slot

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online copywriting in 60 minuten