

Neil Rackham is de oprichter en president van Huthwaite, Inc., een bureau voor sales consulting, training en onderzoek in Percellville (VA), USA.
Meer over de auteursRethinking the Sales Force
Redefining selling to create and capture customer value
Gebonden Engels 1999 1e druk 9780071342537Samenvatting
Het is voor hedendaagse ondernemingen moeilijk te overleven als zij geen waarde bieden aan hun klanten. Vroeger waren verkopers gewend te vertellen over de voordelen van producten en diensten. Met de verhevigde concurrentie wordt het echter steeds belangrijker de aandacht te verschuiven van de waarde van producten naar de toegevoegde waarde die zij bieden aan de consument. In 'Rethinking the Sales Force' helpen Neil Rackham en John de Vincentis verkopers hun verkoopstrategieën aanpassen aan deze veranderde eisen om een plaats in de markt te veroveren. Zij laten overtuigend zien hoe standaardoplossingen achterhaald zijn geraakt en vervangen moeten worden door een verkoopbenadering die uitgaat van toegevoegde waarde.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan