Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Rethinking the Sales Force

Redefining selling to create and capture customer value

Gebonden Engels 1999 1e druk 9780071342537
Voormalig top 100Totaal 5 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Het is voor hedendaagse ondernemingen moeilijk te overleven als zij geen waarde bieden aan hun klanten. Vroeger waren verkopers gewend te vertellen over de voordelen van producten en diensten. Met de verhevigde concurrentie wordt het echter steeds belangrijker de aandacht te verschuiven van de waarde van producten naar de toegevoegde waarde die zij bieden aan de consument. In 'Rethinking the Sales Force' helpen Neil Rackham en John de Vincentis verkopers hun verkoopstrategieën aanpassen aan deze veranderde eisen om een plaats in de markt te veroveren. Zij laten overtuigend zien hoe standaardoplossingen achterhaald zijn geraakt en vervangen moeten worden door een verkoopbenadering die uitgaat van toegevoegde waarde.

Specificaties

ISBN13:9780071342537
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:308
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

4.3 van de 5
3 stemmen
1
2
0
0
0

Over Neill Rackham

Neil Rackham is de oprichter en president van Huthwaite, Inc., een bureau voor sales consulting, training en onderzoek in Percellville (VA), USA. Als erkend pionier op het gebied van verkoopeffectiviteit en succesvol verkopen heeft hij verschillende boeken op zijn naam staan, waaronder het befaamde Spin Selling en The Spin Selling Fieldbook (vertaald als Praktijkboek SPIN-verkoop).

Andere boeken door Neill Rackham

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Rethinking the Sales Force