Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Think and Grow Digital

What the Net Generation Needs to Know to Survive and Thrive in Any Organization

Paperback Engels 2015 9780071835367
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

You’re excited about starting your career, but the whole nine-to-five office thing isn’t a World you’re looking forward to being a part of. So you have two choices: Let the World change you, our change the world. 'Think and Grow Digital' suggetst the latter.

Today’s business leaders are starting to understand that they need Young, teach-savvy employees. As a result they know that they adapt to you, not vice versa. 'Think and Grow Digital' helps you leverage this asset in a way that benefits you and your organization.

Your digital point of view is what you have that other, older people in the workforce don’t. 'Think and Grow Digital' reveals everything you need to know to deliver value to a company, make a difference, and actually do what you want to do for the rest of your life.

Specificaties

ISBN13:9780071835367
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:209
Druk:1
Verschijningsdatum:1-1-2015

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joris Merks-Benjaminsen

Joris Merks-Benjaminsen brengt marketeers, brand managers, strategen, creatieve denkers, data experts, digitale specialisten en bedrijfsleiders samen om een toekomstgerichte strategie te ontwikkelen. Hij studeerde technische natuurkunde en communicatiewetenschappen aan de Universiteit Twente en bewegingswetenschappen aan de VU en werkte voorheen bij onder andere NOC*NSF, Accenture en GfK, totdat hij in 2010 bij Google aan de slag ging. Op dit moment is hij European Head of Curriculum Design van de Google Design Academy. Hij ontwikkelt masterclasses en trainingen om professionals en ondernemingen te helpen in hun digitale transformaties. Met zijn verfrissende manier van denken won hij prijzen als de Gold European Design Award, de Dialogue Marketeer of the Year, de Grand Prix des Etudes Marketing en de Hans du Chatinier Award in 2001. Daarnaast ontving hij nominaties voor de MOAwards Company Researcher of the Year, de AMMA Award en de Crossmedia Man of the Year. Eerder schreef hij Samurai Business, the Way of the Warrior for Professionals in the Digital Century, over lef en ethiek in ondernemen in de 21e eeuw, Schizofrene Marketing, over de integratie van online- en offline marketing en Online Brand Identity. Hij ontving voor zowel Schizofrene Marketing als Online Brand Identity de Marketing Literatuurprijs. Joris Merks-Benjaminsen gaf lezingen op Harvard Business School, het Lorange Institut of Business te Zürich, de Universiteit van Amsterdam en de Universiteit Twente. En hij was jurylid voor de Spin Awards 2015 en voorzitter en jurylid voor de Hans du Chatinier Award 2012 en 2014. Joris heeft een zwarte band in zowel judo als aikido en won het Europese en het Open Duitse kampioenschap Braziliaans jiujitsu.

Andere boeken door Joris Merks-Benjaminsen

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgements

Part 1: Challenges and opportunities
Part 2: Hit the ground running
Part 3: Craft your career steps
Part 4: Develop into a mature and appreciated individual
Part 5: Keep your aspirations and work pleasure alive

Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Think and Grow Digital