Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Key Element Guide Service Strategy (set van 10 stuks)

Pocketbook from the Official Publisher of ITIL

Ingenaaid Engels 2008 9780113310708
Niet leverbaar.
123,14

Samenvatting

'Key Element Guide Service Strategy' is een handige referentiegids naar de uitgave 'ITIL Service Strategy'. Het bediscussieert ITIL, zijn evolutie en de behoefte voor de Service Lifecycle benadering. Het boekje concentreert zich op het bieden van een overzicht van de belangrijkste elementen, principes en doelstellingen van Service Strategy en hoe strategie door de Service Lifecycle loopt.
Dit is een set van 10 exemplaren.

Specificaties

ISBN13:9780113310708
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:60
Uitgever:PeopleCert
Druk:1
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Verschijningsdata

De verschijningsfrequentie en verschijningsdata zijn nog niet bekend

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Acknowledgements

1. Introduction
2. The ITIL service management model
3. Principles of service strategy
4. Further guidance and contact points

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Key Element Guide Service Strategy (set van 10 stuks)