Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 56% korting
,

Creating Breakthrough Products (1e druk 2002)

Innovation from product planning to program approval

Gebonden Engels 2002 9780139696947
Dit product is niet meer leverbaar
VOORDEEL - 56% korting

Samenvatting

Veel nieuwe producten draaien na hun introductie uit op een mislukking. Sommige hebben succes en sommige zijn in staat markten te veranderen of zelfs nieuwe markten te creëren. 'Creating Breakthrough Products' gaat over het creëren van doorbraken met producten. Op basis van uitgebreid onderzoek naar mislukte en succesvolle producten hebben Cagan en Vogel de belangrijkste factoren ontrafeld die bepalend zijn voor succesvolle innovatie. Aan de basis van moderne productontwikkeling staan tegenwoordig drie gebieden die in beschouwing moeten worden genomen: toegevoegde waarde, merkenbeleid en inspelen op wensen van de consument. Door deze drie dimensies nauwlettend in de gaten te houden verandert productontwikkeling volgens de auteurs van het creëren van toevalstreffers tot gerichte inspanningen op weg naar succesvolle producten.

Specificaties

ISBN13:9780139696947
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:302
Druk:1

Lezersrecensies

2.0 van de 5
1 stem
0
0
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creating Breakthrough Products (1e druk 2002)