Wharton on Managing Emerging Technologies
Gebonden Engels 2000 9780471361213Samenvatting
Nieuw opkomende technologieën zoals het internet of biotechnologie hebben het vermogen om nieuwe bedrijfstakken te doen ontstaan of bestaande drastisch te veranderen. Gevestigde ondernemingen moeten het daarbij vaak afleggen tegen kleinere ondernemingen, die vaak met minder middelen meer succes bereiken. Hoe kan het dat gevestigde ondernemingen zo veel moeite hebben met nieuwe technologie en innovatie? Hoe kan het gebeuren dat hun anticiperend vermogen tekort schiet? In 'Wharton on Managing Emerging Technologies' gaan de auteurs uitgebreid in op deze en andere, hiermee samenhangende vragen.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan