Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Brand Sense

Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Paperback Engels 2010 9780749460570
Verkooppositie 1932621 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

In 'Brand Sense' onthult Martin Lindstrom wat 's werelds meest succesvolle merken anders doen - samensmelting van gevoel, smaak, geur, beeld en geluid - met schrikbarende resultaten. Het boek is gebaseerd op het grootste onderzoek over hoe onze vijf zintuigen invloed hebben op het creëren van merken.

In 'Brand sense' presenteert Martin Lindstrom het innovatieve zes-stappenplan voor het opzetten van een merk, in de 21e eeuw. Hierbij laat Lindstrom zien hoe u een marketingbenadering kan hanteren dat betrekking heeft op alle zintuigen en niet alleen op beeld en geluid.

Specificaties

ISBN13:9780749460570
Trefwoorden:marketing, merken
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Kogan Page
Druk:2
Verschijningsdatum:3-4-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Martin Lindstrom

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere. Nu is hij een van de meest gerespecteerde merkengoeroes ter wereld. Hij was de internationale COO van British Telecom/LookSmart, manager bij BBDO oprichter en CEO van BBDO Interactive Asia en mede-oprichter van BBDO Interactive Europe. De laatste twee groeide uit tot de grootste internetbedrijven van hun regio. Nu is hij CEO van de Lindstrom Company en werkt hij onder andere voor American Express, Disney, Heineken, Mars, Microsoft, McDonalds en Unilever.

Andere boeken door Martin Lindstrom

Inhoudsopgave

Foreword by Philip Kotler

1. Start making sense
2. Maybe I'm doing it right?
3. A Smash Hit
4. And then there were five
5. Being alive
6. Measuring senses
7. Moving mountains
8. The future

Notes
The brand sense research
A few words from the researcher
Acknowledgements
Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Sense