Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Tourism

Principles, Practices, Philosophies

Gebonden Engels 2011 12e druk 9781118071779
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

The

12th Edition of Tourism: Principles, Practices, Philosophies explores major concepts in tourism, what makes tourism possible, and how tourism can become an important factor in the wealth of any nation. Written in global terms, it provides an overview of the principles, practices, and philosophies that affect the cultural, social, economic, psychological, and marketing aspects of human travel and the tourism industry. Among the topics given expanded coverage in this edition are: B&Bs, time shares, meetings and conventions, sustainable tourism, climate change, social media, and mobile marketing.

Specificaties

ISBN13:9781118071779
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:512
Druk:12
Verschijningsdatum:11-11-2011
Hoofdrubriek:Ondernemen
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Tourism