Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Wiley International Encyclopedia of Marketing

Gebonden Engels 2010 9781405161787
Niet leverbaar.
996,64

Samenvatting

Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn. Het is volledig up te date en geen marketingonderwerp is vergeten. Het bestaat uit zes delen, alk met een eigen thema: Internationale marketing, productinnovatie, adverteren, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingstrategie. Daarnaast is er een inleidend deel met een uitgebreid register.

Specificaties

ISBN13:9781405161787
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:1744
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Wiley International Encyclopedia of Marketing bestaat uit de volgende zes boeken:

Volume 1: Marketing Strategy
Volume 2: Marketing Research
Volume 3: Consumer Behavior
Volume 4: Advertising and Integrated Communication
Volume 5: Product Innovation and Management
Volume 6: International Marketing

Daarnaast is er een apart deel met een inleiding en een uitgebreid register.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wiley International Encyclopedia of Marketing