Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Shopping 3.0

Shopping, the Internet or Both

Gebonden Engels 2010 9781409417644
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De verkopen op internet nemen met 20 procent per jaar toe. Het aantal funshoppers daalt sterk, parkeertarieven stijgen en stadscentra worden onbereikbaar met de auto. Klanten kopen anders dan vroeger. Bewuster maar ook selectiever en ze zijn minder loyaal. De recessie maakt het er niet gemakkelijker op. Het is een kwestie van aanpassen om te overleven voor winkeliers, bedrijven en fabrikanten, want de klant dicteert de toekomst.

Nieuwe technieken en faciliteiten bieden, maar vooral inspelen op de wensen van klanten wordt de uitdaging van de toekomst. 'Shopping 3.0' schetst de huidige ontwikkelingen en bereidt winkeliers voor op de nabije toekomst.

'Shopping 3.0' is de vertaling van 'Het nieuwe winkelen'.

Specificaties

ISBN13:9781409417644
Trefwoorden:verkopen, internet, retail
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:212
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy, voorzitter van het RFID platform Nederland, en voorzitter van de Stichting Thuiswinkel certificering (thuiswinkelwaarborgmerk). Daarnaast is hij Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de reail als de dienstverlening. Tevens is hij o.a. jurylid van de NIMA jaarprijs en lid van het examencollege van NIMA. Hij is auteur van een aantal boeken w.o. 'Internet overleven', '(e)marketing', 'Het nieuwe winkelen' en nu dus 'Het einde van winkels?'. Zie voor meer info ook www.heteindevanwinkels.nl.

Andere boeken door Cor Molenaar

Inhoudsopgave

Introduction: Retailers in difficult times
1 8pm in the evening: hoe life had changed for retailers
2 A new way of shopping: the role of customer experience and entertainment
3 Shopping evolution: how to adapt to survive
4 Customers ant recognition: making the shopping experience personal
5 Technology makes buying easy: integrating bricks and mortar with the internet
6 The future of shopping: shopping, the internet or both?

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Shopping 3.0