Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

The Experience Economy, Updated Edition

Paperback Engels 2011 9781422161975
Verkooppositie 5133
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

Waar moet u aan denken bij namen als Apple Stores, Disney, ING Direct Café, Circe du Soleil? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op?

Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw economisch tijdperk was aangebroken: dat van de beleveniseconomie. Ze kregen gelijk. Inmiddels is 'De beleveniseconomie' een onbetwiste managementklassieker en zijn het nog steeds de belevenissen die de klant op een speciale manier aan uw product en uw bedrijf verbinden. Sterker nog, met de voortdurende stortvloed aan merken die de klant over zich heen krijgt, is het regisseren van een gedenkwaardige belevenis relevanter dan ooit.

In de volledig herziene editie van 'The Experience Economy' laten de auteurs zien wat we in de 21ste eeuw van de beleveniseconomie kunnen verwachten. Zo doet de digitale belevenis haar intrede en blijkt dat tijd, als valuta van de belevenis, een lucratief begrip kan zijn. Naast de ontelbare actuele en inspirerende voorbeelden biedt het boek een aantal nieuwe modellen en verfrissende inzichten die de lezer klaarstomen voor de 21ste eeuw.

Specificaties

ISBN13:9781422161975
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:359
Druk:1
Verschijningsdatum:7-7-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

FEM Business | 9 november 1999
Werken is toneelspelen De klant vraagt niet om een product, maar om een ervaring Marleen Janssen Groesbeek De wereld is een schouwtoneel, elk speelt zijn rol en krijgt zijn deel. Deze tegeltjeswijsheid is de essentie van 'The Experience Economy'.Lees verder
Hans Strikwerda | 17 mei 1999
Zo op het eerste gezicht, afgaande op de titel, gaat het hier om het zoveelste hype-boek, zeker als in de ondertitel ook nog eens wordt gesuggereerd dat elk ondernemen een toneelspel is. Onder de stofomslag van het boek staat een tweede ondertitel: 'Goods & services are no longer enough'.Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joseph Pine

B. Joseph Pine II en James H. Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.

Andere boeken door Joseph Pine

Over James Gilmore

James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.

Andere boeken door James Gilmore

Inhoudsopgave

Preview to the Updated Edition: Beyond Goods and Services

Preview: Step Right Up
1. Welcome to the Experience Economy
2. Setting the Stage
3. The Show Must Go On
4. Get Your Act Together
5. Experiencing Less Sacrifice

Intermission: A Refreshing Experience
6. Work Is Theatre
7. Performing to Form
8. Now Act Your Part
9. The Customer Is the Product
10. Finding Your role in the World

Encore: Exit, stage Right
Notes
Index
Credits
About the Authors

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Experience Economy, Updated Edition