True Story

How to Combine Story and Action to Transform Your Business

Gebonden Engels 2013 1e druk 9781422170687
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

Is uw bedrijf een 'storyteller' of een 'storydoer'?
De meest succesvolle bedrijven zijn 'storydoers'. Deze bedrijven maken producten en diensten die vanaf het allereerste begin manifestaties zijn van een authentiek en betekenisvol verhaal - en dus hoofdzakelijk verteld door actie, niet door reclame. In 'True Story' stelt creative executive Ty Montague dat elk bedrijf, ongeacht de grootte of de industrie, de principes van storydoing kan omarmen. Montague laat zien waarom storydoing-bedrijven behendig zijn, zich makkelijker aanpassen en efficiënter zijn.

Specificaties

ISBN13:9781422170687
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:17-9-2013
Hoofdrubriek:Verandermanagement

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Introduction

1 Your true story
2 Storydoing and the four truths
3 The participants
4 The protagonist
5 The stage
6 The quest
7 Your metastory and action map

Conclusion

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        True Story