Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

Infinite Possibility

Creating Customer Value on the Digital Frontier

Gebonden Engels 2011 9781605095639
Verkooppositie 4385
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In 'Infinite Possibility' presenteren Pine en co-auteur Kim Korn een nieuw instrument gericht op het verkennen van wat zij noemen de 'cosmos incogniti' van de digitale grens, onbekende werelden ontdekken, onderzoeken en benutten.

Ze omlijnen acht verschillende ervaringen die verschillende aspecten van realiteit en virtualiteit omvatten en - met behulp van tal van voorbeelden - tonen aan hoe innovatieve bedrijven hiermee opereren en daardoor een buitengewone klantwaarde creëren.

Specificaties

ISBN13:9781605095639
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:268
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Max Kohnstamm | 29 maart 2013
Joe Pine is niet bepaald de eerste de beste. Hij schreef in 1999 samen met Jim Gilmore het boek 'The Experience Economy'. Dit boek werd een enorm succes. Pine & Gilmore behoren sindsdien als auteurs, adviseurs en sprekers zonder meer tot de Champions League op het gebied van marketing & innovatie.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joseph Pine

B. Joseph Pine II en James H. Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.

Andere boeken door Joseph Pine

Over Kim Korn

Kim Korn was born and raised in Mason City, Iowa. He pursued an education in architecture for two years at Iowa State University. Following that, he earned a bachelor's degree in Finance from the University of Iowa followed by an MBA in Finance and Information Systems from the same school. While at Iowa, he taught undergraduate corporate finance and provided research for a published business book. Following college, he consulted for Andersen Consulting (now Accenture) for six years. This led into his seventeen year career at Andersen Corporation where he performed a variety of roles related to business transformation--from business process development to executive leadership. This career led to his founding of Business Architecture, Inc. in order to pursue his passion to help companies identify, achieve, and sustain their particular unique competitive advantage that enables them to create the value society wants. His goal: help companies enrich their customers, engage their employees, serve society--and thereby thrive indefinitely.

Andere boeken door Kim Korn

Inhoudsopgave

Foreword by James H. Gilmore
Acknowledgments

Part 1: Preperation
Introduction: Innovation on the digital Frontier
1. Cosmos Incogniti: Introducing the Multiverse

Part 2: Real orientation
2. Reality: Presenting the Richest of Experiences
3. Augmented Reality: Enhancing the World around Us
4. Alternate Reality: Creating an alternate View of the Real World
5. Warped Reality: Playing with Time


Part 3: Virtual Orientation
6. Virtuality: Crafting the Most Imaginative of Experiences
7. Augmented Virtuality: Bringing the Material into the Virtual
8. Physical Virtuality: Instantiating the Virtual in the Material
9. Mirrored Virtuality: Absorbing the Real world into the Virtual

Part 4: Guiding
10. Multiverse excursion: Reaching through the Realms
11. Offering Depiction: Varying the Variables
12. Third Spaces: Fusing the Real and the Virtual
13. From Design to Development: Act into the Future

Afterword: To Infinity and Beyond

Notes
Index
About the authors

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Infinite Possibility