Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 67% korting
,

Mind the gap

Stappenplan identiteit en imago

Paperback Nederlands 2017 4e druk 9789024406906
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
29,95
9,95
VOORDEEL - 67% korting

Samenvatting

Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago.

Met het praktische stappenplan in 'Mind the Gap' kunnen studenten snel en eenvoudig een gap-analyse uitvoeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips.

Nieuw in de vierde druk
- Nieuwe casuïstiek
- Website met extra materiaal

Uniek aan dit boek
- Succesvolle titel al jaren geliefd bij studenten
- Vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen
- In vijf praktische stappen naar een gap-analyse met conclusies en duidelijke aanpak van het imagovraagstuk
- Praktisch ingestoken website met praktijkopdrachten en toetsvragen

Extra materiaal
- De theorie in dit boek wordt ondersteund door een praktijkgerichte website. Op de website staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools.

Doelgroep
- Hbo-studenten (jaar 1) binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, commerciële economie en/of met een vak corporate communicatie, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago
- Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen weten over merkenmanagement en positionering

Specificaties

ISBN13:9789024406906
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:168
Uitgever:Boom
Druk:4
Verschijningsdatum:26-5-2017
ISSN:

Lezersrecensies

4.0 van de 5
12 stemmen
5
4
2
0
1

Over Jaap van der Grinten

Jaap van der Grinten is werkzaam aan de INHOLLAND School of Communication & Media in Rotterdam. Daarnaast is hij als onderzoeker verbonden aan het Centre of Applied Research in Brand-, Reputation- and Designmanagement, een lectoraat van INHOLLAND. Jaap van der Grinten is onder andere auteur van 'Mind the Gap - stappenplan identiteit en imago' (2004).

Andere boeken door Jaap van der Grinten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Mind the gap