

Jeffrey Gitomer is een van de meest gevraagde en inspirerendste sprekers ter wereld. Hij mag de grootste internationale concerns tot zijn klanten rekenen.
Meer over Jeffrey GitomerHet groene boekje om je zin te krijgen
Spreken, schrijven, presenteren, overtuigen en je standpunt verkopen aan iedereen
Gebonden Nederlands 2007 1e druk 9789043015271Samenvatting
Iedereen die dit boek leest, kan leren wat overtuigingskracht is, hoe u in uzelf kunt geloven, wat de basisbeginselen zijn om uw zin te krijgen, hoe u uzelf moet voorbereiden om uw zin te krijgen, hoe u moet spreken of uzelf moet presenteren om uw zin te krijgen, hoe u moet schrijven om uw zin te krijgen, hoe u van een presentatie een echte voorstelling kunt maken, hoe u de meest overtuigende verkoper van het universum kunt worden, hoe u kunt volhouden tot u heeft gewonnen en hoe u dit alles ook nog een beetje welsprekendheid kunt doen.
Dit boek leert u op zoek te gaan naar harmonie in plaats van te manipuleren. Het leert u dat u moet boeien om overtuigend te kunnen zijn. Het leert u hoe u humor kunt inzetten als u wilt overtuigen. Het leert u om uw verhaal op een meeslepende en gepassioneerde manier te vertellen. Het leert u in welke stijl en op welke toon u moet schrijven. En het leert u hoe u de winnaar kunt worden die u altijd al heeft willen zijn.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Deel 2 De grondbeginselen van je zin
Deel 3 De basisprincipes van overtuigen
Deel 3 Persoonlijke kracht
Deel 4 De essentie van je zin krijgen
Deel 5 Powerpresentatie
Deel 6 Overtuigend optreden
Deel 7 Overtuigende verkooppresentatie
Deel 8 Schrijvend je zin krijgen
Deel 9 Doorzettingsvermogen
Deel 9½ Eloquentie
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan