Lees verder
Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje.
Meer over de auteursDe 13 gouden wetten van recessiemarketing
Paperback Nederlands 2008 1e druk 9789043017893Samenvatting
Wereldwijd zijn economieën door een recessie overvallen. In een paar weken tijd zijn uw klanten radicaal veranderd. Goede raad is duur. Hoe moeten bedrijven omgaan met deze situatie?
Gelukkig zijn er altijd ondernemers en managers die juist kansen zien in barre tijden, juist doorzetten op het moment dat het tegenzit. Die geen angst hebben voor de recessie.
Voor deze ondernemers en managers hebben Roland en Rogier van Kralingen dit boekje geschreven. Als hart onder de riem. Maar ook als antwoord op de vragen die nu opkomen bij uzelf en bij het topmanagement.
Met 'De 13 gouden wetten van recessiemarketing' kunt u angst vervangen door strijdvaardigheid en bedreigingen omzetten in kansen. Tijd voor de echte doorzetters om op te staan!
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Roland van Kralingen
Over Rogier van Kralingen
Inhoudsopgave
2. De wet van de slimme innovaties
3. De wet van de nabijheid
4. De wet van het investeren
5. De wet van het contact
6. De wet van de dwarsliggers
7. De wet van de tijdsgeest
8. De wet van het positioneren
9. De wet van de beloning
10. De wet van de keuze
11. De wet van het partnerschap
12. De wet van verantwoord ondernemen
13. De wet van het leiderschap
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan