Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 10% korting
,

De 13 gouden wetten van recessiemarketing

Paperback Nederlands 2008 1e druk 9789043017893
10
Voormalig top 10Totaal 1 dag
Voormalig top 100Totaal 166 dagen
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 10% korting

Samenvatting

Wereldwijd zijn economieën door een recessie overvallen. In een paar weken tijd zijn uw klanten radicaal veranderd. Goede raad is duur. Hoe moeten bedrijven omgaan met deze situatie?

Gelukkig zijn er altijd ondernemers en managers die juist kansen zien in barre tijden, juist doorzetten op het moment dat het tegenzit. Die geen angst hebben voor de recessie.

Voor deze ondernemers en managers hebben Roland en Rogier van Kralingen dit boekje geschreven. Als hart onder de riem. Maar ook als antwoord op de vragen die nu opkomen bij uzelf en bij het topmanagement.

Met 'De 13 gouden wetten van recessiemarketing' kunt u angst vervangen door strijdvaardigheid en bedreigingen omzetten in kansen. Tijd voor de echte doorzetters om op te staan!

Specificaties

ISBN13:9789043017893
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:94
Druk:1
Verschijningsdatum:3-12-2008
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
De 13 gouden wetten van recessiemarketing
Marcel Hindriks | 30 januari 2009
Als marketeer is de huidige recessie een goed moment om te laten zien wat marketing voor een bedrijf kan betekenen. In het compacte boekje 'De 13 gouden wetten van recessiemarketing' helpen Roland en Rogier van Kralingen u op weg. Kort en bondig nemen zij u in dertien hoofdstukken mee op uw zoektocht naar mogelijkheden om uw bedrijf te laten profiteren van kansen die de huidige marktontwikkeling u biedt. Verwacht geen pasklare antwoorden, maar wordt geconfronteerd met de wetten van de eenvoud.
Lees verder
recensie
Handboek Soldaat
Pierre Spaninks | 1 december 2008
In De 13 gouden wetten van recessiemarketing hebben Roland en Rogier van Kralingen aan minder dan honderd pagina’s genoeg om hun boodschap over het voetlicht te krijgen. Juist nu het tegenzit moeten ondernemers en managers de handen uit mouwen steken.
Lees verder

Lezersrecensies

2.5 van de 5
8 stemmen
1
1
2
1
3

Interviews en artikelen (1)

interview
Rogier van Kralingen: ‘Marktaandeel niet kopen maar autonome groei realiseren’
Pierre Spaninks 12 december 2008 De recessie gaat langer duren dan deskundigen voorzien, vreest Rogier van Kralingen. Aan De 13 gouden wetten van recessiemarketing die hij samen met zijn vader Roland schreef, voegt hij daarom een 14e toe: de wet van het koele hoofd. Veel bedrijven nemen nu overhaaste maatregelen en ondermijnen daarmee hun concurrentievermogen. Bewaar de rust en blijf nadenken.

Over Roland van Kralingen

Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje. Vervolgens functioneerde hij als lid van de raad van bestuur van TBWA International in Parijs en werkte hij in Japan, Engeland, Amerika, Duitsland en Spanje. In 1993 was hij de initiatiefnemer tot de oprichting van de PositioneringsGroep, die inmiddels in marketingland een grote bekendheid geniet. Roland van Kralingen is auteur van bekende boeken op het gebied van marketing en trends. Hij schreef onder andere 'Superbrands', 'Naar 2020', 'De Transparante Wereld' en 'BrandWorld'. Sinds 2005 is hij als Founder werkzaam bij High Value. Daarnaast is hij auteur van het onlangs verschenen 'Make Dust or Eat Dust.'' Roland van Kralingen is sterk geïnteresseerd tot ontwikkeling in de context, hij is een creatief denker en probeert vooral te werken naar nieuwe inzichten.

Andere boeken door Roland van Kralingen

Over Rogier van Kralingen

Rogier van Kralingen is muzikant, spreker en (prijswinnend) schrijver in de breedste zin van het woord. Hij verricht productie, redactie en uitgave van boeken, scripts, presentaties, artikelen en muziek. Bij balanceert feilloos op het snijvlak van de mens en haar technologie dankzij diepgaande kennis en natuurlijk gevoel voor menselijke emoties.

Andere boeken door Rogier van Kralingen

Inhoudsopgave

1. De wet van de verbondenheid
2. De wet van de slimme innovaties
3. De wet van de nabijheid
4. De wet van het investeren
5. De wet van het contact
6. De wet van de dwarsliggers
7. De wet van de tijdsgeest
8. De wet van het positioneren
9. De wet van de beloning
10. De wet van de keuze
11. De wet van het partnerschap
12. De wet van verantwoord ondernemen
13. De wet van het leiderschap

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De 13 gouden wetten van recessiemarketing