Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Strategisch management Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën.

Meer over Gijs van Wulfen
Gijs van Wulfen: ‘Anders is de kern van innovatie’ Erik de Vries 29 mei 2012 Gijs van Wulfen schreef in 2006 een eerste versie van zijn boek Nieuwe producten en diensten bedenken. Hierin liet hij Nederland kennismaken met innovatie via de ‘VOORT-methode’. Inmiddels ligt de nieuwste versie in de winkel: Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0. Lees het volledige artikel
Gijs van Wulfen

Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)

de VOORT innovatiemethode

Gebonden Nederlands 2012 9789043025195
Voormalig top 100Totaal 93 dagen
Niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Wilt u uw productideeën tot een succes maken bij collega's, directie en klanten? Dan biedt de bewezen, effectieve VOORT-innovatiemethode uitkomst. In de geactualiseerde editie van 'Nieuwe producten en diensten bedenken' maakt u kennis met de unieke methode en leert u aantrekkelijke productideeën te ontwikkelen, uit te werken en geaccepteerd te krijgen door alle betrokkenen.

In het boek wordt het stappenplan VOORT - Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen,
Reflecteren en Terugkeren - uitvoerig besproken. Elke fase bevat een aantal aantrekkelijke praktijkcases, waaronder 'Libelle Academy' en 'Work4Woman', welke zijn ontstaan met behulp van de VOORT-innovatiemethode. Ook is er meer aandacht voor nuttige tools en tips voor projectleiders en facilitators.

De huidige digitalisering leidt ertoe dat in de praktijk steeds meer digitale innovatietools worden gebruikt, zoals crowdsourcing. Ook deze tools worden in het boek op praktische wijze besproken.

Specificaties

ISBN13:9789043025195
Trefwoorden:marketing, innovatie, creativiteit, productontwikkeling, brainstormen, productontwerp, design
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:1
Verschijningsdatum:27-1-2017
Hoofdrubriek:Strategisch management
ISSN:

Expertrecensies (3)

Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Jan Jacob Bos | 9 juli 2012
De hoefsmid is eeuwenlang een veelvoorkomend beroep geweest. Nu is het vooral nostalgie. U realiseert zich misschien niet elke dag dat aan de producten of diensten die u nu aanbiedt vroeg of laat ook te weinig behoefte zal bestaan om het bestaansrecht van uw organisatie aan te ontlenen. U zult dan moeten innoveren. Dat betekent echter niet altijd dat u iets nieuws voor 'de wereld' hoeft te creëren. U kunt ook nieuwe paden inslaan voor uw organisatie. Realiseert u zich wel dat tegenwoordige producten en diensten het meestal niet meer zo lang uithouden als het beroep van hoefsmid ooit? Aan de slag dus!
Lees verder
Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Martijn Anderson | 27 juni 2012
Het boek 'Nieuwe producten en diensten bedenken' van Gijs van Wulfen vormt een compleet naslagwerk voor wie zijn of haar product wil vernieuwen of een geheel nieuw product wil ontwikkelen. Rode draad vormt de VOORT-innovatiemethode. Het geheel is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden en –ervaringen.
Lees verder
Nieuwe producten bedenken
Eric van Arendonk | 22 september 2006
'Nieuwe producten bedenken' luidt de zeer concrete titel die Gijs van Wulfen aan zijn boek heeft meegegeven. Een titel die het boek volledig waarmaakt. Ook de ondertitel, 'Een praktische reisgids voor organisaties die willen groeien', wordt helemaal waar gemaakt. Op het omslag staat een gloeilamp afgebeeld waarin geen gloeidraad zit, maar een brandende kaars. Een treffende beeltenis voor de inhoud: innovatief, verrassend, en met de nodige humor.
Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
28 stemmen
18
6
2
1
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Gijs van Wulfen: ‘Anders is de kern van innovatie’
Erik de Vries 29 mei 2012 Gijs van Wulfen schreef in 2006 een eerste versie van zijn boek Nieuwe producten en diensten bedenken. Hierin liet hij Nederland kennismaken met innovatie via de ‘VOORT-methode’. Inmiddels ligt de nieuwste versie in de winkel: Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0.
Artikel lezen

Over Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators, dat zeer uiteenlopende klanten helpt bij het bedenken van nieuwe productideeën, het organiseren van innovatie en het introduceren van nieuwe producten in de markt.

Andere boeken door Gijs van Wulfen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

VOORT werkt!
Vetscheef!
Innoveer zelf

1. Lastig begin van innovatie
2. Succesfactoren voor ideation
3. VOORT innovatiemethode
4. Vertrekken
5. Ontdekken
6. Ontwikkelen
7. Reflecteren
8. Terugkeren
9. Realisatie

Bijlagen
Verklarende woordenlijst
Literatuur
Index

Aanbevolen live events...

dinsdag 04-04-2023

Psychologie voor Managers

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • The Innovation Expedition
    Gijs van Wulfen
    The Innovation Expedition
    € 34,99
  • Inspiration for Innovation
    Gijs van Wulfen
    Inspiration for Innovation
    € 14,99
  • De Innovatie Expeditie
    Gijs van Wulfen
    De Innovatie Expeditie
    € 39,99
  • Het innovatiedoolhof
    Gijs van Wulfen
    Het innovatiedoolhof
    € 39,99
  • Innoveer jezelf
    Gijs van Wulfen
    Innoveer jezelf
    € 22,99
  • Inspiratie voor Innovatie
    Gijs van Wulfen
    Inspiratie voor Innovatie
    € 18,50

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)

        Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
        Gijs van Wulfen
        /