
Lees verder
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën.
Meer over Gijs van WulfenWilt u uw productideeën tot een succes maken bij collega's, directie en klanten? Dan biedt de bewezen, effectieve VOORT-innovatiemethode uitkomst. In de geactualiseerde editie van 'Nieuwe producten en diensten bedenken' maakt u kennis met de unieke methode en leert u aantrekkelijke productideeën te ontwikkelen, uit te werken en geaccepteerd te krijgen door alle betrokkenen.
In het boek wordt het stappenplan VOORT - Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen,
Reflecteren en Terugkeren - uitvoerig besproken. Elke fase bevat een aantal aantrekkelijke praktijkcases, waaronder 'Libelle Academy' en 'Work4Woman', welke zijn ontstaan met behulp van de VOORT-innovatiemethode. Ook is er meer aandacht voor nuttige tools en tips voor projectleiders en facilitators.
De huidige digitalisering leidt ertoe dat in de praktijk steeds meer digitale innovatietools worden gebruikt, zoals crowdsourcing. Ook deze tools worden in het boek op praktische wijze besproken.