Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Lean Six Sigma voor Dummies

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 3e druk 9789045354101
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Direct te downloaden

Samenvatting

Als je wilt dat je organisatie productiever en effectiever wordt, moet je de manier van denken veranderen. Deze nieuwe editie van Lean Six Sigma voor Dummies laat je zien hoe je dat doet. De combinatie van de toonaangevende methoden van Lean en Six Sigma helpt je de prestaties van je organisatie naar een hoger niveau te tillen. In begrijpelijk Nederlands lees je alle tools en technieken die je nodig hebt om Lean Six Sigma succesvol te implementeren in je organisatie.

Welke zakelijke doelen je ook hebt, dit boek maakt het makkelijker dan ooit om ze te bereiken. John Morgan en Martin Brenig-Jones zijn directeurs bij Catalyst Consulting, Europees leider op het gebied van Lean Six Sigma-oplossingen. John houdt zich bezig met productdesign en -ontwikkeling en Martin is expert op het gebied van kwaliteits- en verandermanagement. Beiden zijn ervaren coaches en trainers.

Specificaties

ISBN13:9789045354101
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:368
Druk:3
Verschijningsdatum:16-8-2016
Hoofdrubriek:Organisatiekunde
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Over John Morgan

John Morgan is directeur bij Catalyst Consulting, Europees leider op het gebied van Lean Six Sigmaoplossingen. John is specialist op het gebied van productdesign en -ontwikkeling en is een zeer ervaren coach en trainer.

Andere boeken door John Morgan

Over Martin Brenig-Jones

Martin Brenig-Jones is directeur bij Catalyst Consulting, Europees leider op het gebied van Lean Six Sigmaoplossingen. Hij is expert op het gebied van kwaliteits- en verandermanagement en heeft meer dan 1000 mensen getraind in de Lean Six Sigmatechnieken.

Andere boeken door Martin Brenig-Jones

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1: Aan de slag met Lean Six Sigma
HOOFDSTUK 1:De definitie van Lean Six Sigma
HOOFDSTUK 2:De beginselen van Lean Six Sigma

Deel 2: Werken met Lean Six Sigma
HOOFDSTUK 3:Wie zijn je klanten?
HOOFDSTUK 4:De behoeften van je klant
HOOFDSTUK 5:De keten van gebeurtenissen bepalen

Deel 3: Prestaties beoordelen
HOOFDSTUK 6:Informatie verzamelen
HOOFDSTUK 7:Je gegevens presenteren
HOOFDSTUK 8:Analyseren wat de prestaties beïnvloedt

Deel 4: De processen verbeteren
HOOFDSTUK 9:Waardetoevoegende stappen en verspilling identificeren
HOOFDSTUK 10:De mogelijkheden tot preventie ontdekken
HOOFDSTUK 11:Bottlenecks opsporen en aanpakken
HOOFDSTUK 12:Inleiding tot Design for Six Sigma

Deel 5: Lean Six Sigma implementeren
HOOFDSTUK 13:De implementatie leiden
HOOFDSTUK 14:Projecten selecteren
HOOFDSTUK 15:Rapid improvement events
HOOFDSTUK 16:Alles samenvoegen
HOOFDSTUK 17:Everyday Operational Excellence
HOOFDSTUK 18:Met mensen omgaan

Deel 6: Het deel van de tientallen
HOOFDSTUK 19:Tien Best Practices
HOOFDSTUK 20:Tien valkuilen die je moet vermijden
HOOFDSTUK 21:Tien plekken waar je om hulp kunt vragen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Lean Six Sigma voor Dummies