Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Betovering
VOORDEEL - 60% korting
Betovering
Betovering
Guy Kawasaki

Guy Kawasaki was chief evangelist bij Apple. Vervolgens richtte hij Alltop.com , een 'virtueel tijdschriftenrek',op.

Meer over Guy Kawasaki
Wise Guy Bertrand Weegenaar 28 maart 2019 Guy Kawasaki behoort tot één van de grootste influencers op sociale media. Hij is tevens investeerder, evangelist van Canva (social media editing tool) en Mercedes-Benz, en auteur van een reeks van marketing- en start-up boeken. Zijn 15de boek inmiddels is Wise Guy. Geen marketingboek, alhoewel Guy uitvoerig praat over zijn saleservaring en zijn leven als brand-evangelist. Geen entrepreneurboek, alhoewel Guy laat doorschemeren nog heel druk te zijn als investeerder en adviseur. Lees het volledige artikel
Guy Kawasaki

Betovering

Paperback Nederlands 2011 9789047004592
2 beoordelingen
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
24,50
9,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 60% korting

Samenvatting

'Als Steve Jobs de God van Apple is, dan is Guy Kawasaki toch zeker wel Jezus. Hij bedacht namelijk het concept van het Apple-evangelie'- HP/De Tijd

'Betovering' is in Guy Kawasaki's definitie: het proces waarmee je mensen in vervoering brengt over een product, dienst, organisatie of idee. Zijn ze betoverd, dan komen ze graag bij u terug en bouwen een langdurige relatie met u op waar bedrijf én klant beter van worden.

Marketingexpert Kawasaki (keynote speaker was op Marketing Pioniers 2011) beseft als geen ander dat in deze vluchtige tijden alleen duurzame klantcontacten werkelijke waarde toevoegen. In korte, aansprekende hoofdstukken vertelt hij onder meer hoe u aantrekkelijker en geloofwaardiger kunt worden, hoe u cynisme en verzet aanpakt en hoe u push- en pulltechnieken inzet om iedereen - klant, medewerker, baas - te betoveren.

Specificaties

ISBN13:9789047004592
Trefwoorden:marketing, klantgerichtheid, klantenbinding, productontwerp
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:224
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:25-11-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Betovering
Jan Boerstra | 19 januari 2012
Wie echte en langdurige invloed wil hebben moet anderen niet overtuigen maar betoveren. Maar de kunst van het betoveren is slechts weinigen van nature gegeven. Steve Jobs kon het als geen ander. Voormalig chief evangelist van Apple Guy Kawasaki weet ook wat betoveren is en wil het graag delen. In zijn boek 'Betovering' doet hij talloze praktische tips aan de hand.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Wise Guy
Bertrand Weegenaar 28 maart 2019 Guy Kawasaki behoort tot één van de grootste influencers op sociale media. Hij is tevens investeerder, evangelist van Canva (social media editing tool) en Mercedes-Benz, en auteur van een reeks van marketing- en start-up boeken. Zijn 15de boek inmiddels is Wise Guy. Geen marketingboek, alhoewel Guy uitvoerig praat over zijn saleservaring en zijn leven als brand-evangelist. Geen entrepreneurboek, alhoewel Guy laat doorschemeren nog heel druk te zijn als investeerder en adviseur.
Artikel lezen
interview
Guy Kawasaki: ‘Glimlach als George Clooney’
Jeroen Ansink 21 oktober 2011 Bedrijven moeten hun klanten niet alleen tevreden stellen maar in verrukking brengen, zegt de Amerikaanse ondernemer, durfinvesteerder en voormalig ‘chief evangelist’ van computerbedrijf Apple Guy Kawasaki in Enchantment dat aanstonds in Nederlandse vertaling verschijnt onder de titel Betovering. Innemendheid, vertrouwenswekkendheid, en een fantastisch product zijn daarbij de sleutelwoorden. ‘Nobodies zijn de nieuwe somebodies.’
Artikel lezen

Over Guy Kawasaki

Guy Kawasaki was chief evangelist bij Apple. Vervolgens richtte hij Alltop.com , een 'virtueel tijdschriftenrek',op. Hij schreef al negen boeken over marketing, waaronder 'The Art of the Start and Selling the Dream'. Hij studeerde psychologie aan Stanford Universty en heeft een MBA van de Universty of California.

Andere boeken door Guy Kawasaki

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Dankwoord
Inleiding

1. Waarom betovering?
2. Wanneer vinden mensen je aardig?
3. Wanneer vinden mensen je betrouwbaar?
4. De voorbereiding
5. De lancering
6. Hoe overwin je weerstand?
7. Hoe creëer je langdurige betovering?
8. Hoe zet je pushtechnologieën in?
9. Hoe gebruik je pulltechnologieën?
10. Hoe betover je je medewerkers?
11. Hoe betover je je baas
12. Hoe kun je betovering weerstaan?

Conclusie
Beknopte bibliografie
Register
Over het omslag

Aanbevolen live events...

donderdag 25-05-2023

Regels en de ruimte

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Art of the Start 2.0
    Guy Kawasaki
    Art of the Start 2.0
    € 16,00
  • Zet je (online) marketing op zijn kop!
    Rick Zuidbroek
    Zet je (online) marketing op zijn kop!
    € 15,00
  • AI in marketing
    Charida Dorder
    AI in marketing
    € 27,99
  • Nee zeggen loont
    Jennifer Delano
    Nee zeggen loont
    € 24,99
  • De Wet van Snuf
    J. Burgers
    De Wet van Snuf
    € 20,95
  • Branding
    Andy Mosmans
    Branding
    € 48,95

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Betovering

        Betovering
        Guy Kawasaki
        /