Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Lean Pricing

Pricing Strategy for Startups

Gebonden Engels 2015 1e druk 9789048623440
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen

Samenvatting

'Lean Pricing' is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies. You will discover a great number of case studies where these methods are successfully applied which will help you set-up or optimize your current pricing strategy.

This book will answer the following key questions:
- What price can you ask?
- What pricing strategy will you adopt?

Whether you launched a startup or work for a big tech company is not important. As long as you believe that pricing plays a key role in your success, this book will provide the guidance, insights and inspiration you need.

'Lean Pricing' is part of the Lean series, a series of books tackling the challenges that technology entrepreneurs and companies are facing. Other publications include Lean Marketing (not yet released).

Specificaties

ISBN13:9789048623440
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:152
Druk:1
Verschijningsdatum:15-4-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Omar Mohout

Omar Mohout, momenteel Entrepreneurship Fellow bij Sirris, is een veel gepubliceerd technologieauteur, C-niveau adviseur van groeibedrijven en Fortune 500-bedrijven en professor ondernemerschap aan de Universiteit Antwerpen, Antwerp Management School en Solvay Brussels School of Economics en Management. Mohout schrijft voor VentureBeat, SaaScribe, Data News, Bloovi en StartUs; Co-voorzitter van Circle Of Growth; Community host voor Corporate Venturing Europe; Organisator van de Growth Hacking Meetup en mede-oprichter van de #BeTech community. Hij is lid van de Raad van Bestuur van Startups.be en bestuurslid van technologie- en groeibedrijven Aproplan.com en Teamleader.eu. Mohout is voorzitter van de Strategische Adviesraad van VITO, een onderzoeks- en technologieorganisatie in het kader van cleantech en duurzame ontwikkeling; Voorzitter van BeCentral, de nieuwe focus voor alles digitaal in België en lid van de Raad van Advies voor Digital Transformation Conference en Internet of Things Convention. Hij is ook een mentor bij Nexxworks, Duval Union, Founder Institute, imec.iStart, Startit @KBC, Startathlon, Virtuology Academy, Flanders DC, Belgische ambassadeur bij World Startup Report, ambassadeur voor MIT Innovators Under 35 Europe, en academische medewerker aan de European Startup Monitor. Mohout is een hoofdspreker en panellid op het gebied van technologie, ondernemerschap en innovatie bij toonaangevende conferenties. Hij is tevens auteur van boeken als Lean pricing (2015), Het Belgische startuplandschap (2015), Crowdfunding in België (2016), From idea to product market fit (2017) en 99 reasons why startups fail (2017).

Andere boeken door Omar Mohout

Inhoudsopgave

1. Introduction to Pricing
2. The Foundation of Pricing
3. Pricing Methods
4. Pricing Strategies
5. Pricing Tactics
6. Revisiting Pricing
7. Conclusions & Final Words

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Lean Pricing