Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Personal Brand.nl

De kansen van je online identiteit

Paperback Nederlands 2010 9789049100940
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

Wat zien mensen als ze uw naam googelen? Niets? Dronken aan de bar? Of komt u naar voren als een sterk merk met unieke kwaliteiten, passies en persoonlijkheid?

Uw digitale identiteit wordt steeds belangrijker. Internet is een belangrijke bron van informatie over toekomstige zakenpartners en werknemers. Op internet is allerlei informatie over u te vinden. Dit houdt u niet tegen. Maar u kunt het wel beïnvloeden. Internet biedt dan ook enorme kansen om u te onderscheiden en uzelf als personal brand te positioneren. En een sterk personal brand kan u veel opleveren. Leer alles over de:
- kracht van web 2.0
- aanpak van succesvolle personal branders
- online middelen die u kunt inzetten.

Specificaties

Expertrecensies (2)

Personal brand punt nl
Ronald Buitenhuis | 24 augustus 2009
Misschien is het nog even wennen, maar bereid u er maar vast op voor. Een A-merk zijn is niet alleen voorbehouden aan producten als Coca Cola, Ajax of Andrélon for Men. Nee, ook u als individu kunt een merk worden. Word een Personal Brand.nl, adviseert het gelijknamige boek van droombaangoeroe Huub van Zwieten.Lees verder
Hugo-Jan Ruts | 3 juni 2009
Personal branding was een van de buzzwords van 2008. Op de golven van die hype verschenen er verschillende Nederlandstalige boeken over het onderwerp: 'Personal Branding – Leiderschap vanuit authenticiteit' van Hubert Rampersad en 'This is your wake-up call – Personal Branding in turbulente tijden' van Cees Harmsen en Rolf Rosenmöller en meest recentelijk 'Personal Brand.Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
9 stemmen
2
5
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

podcast
Huub van Zwieten over personal branding
Ronald Buitenhuis 10 augustus 2009 Zorg dat je op de gewenste manier zichtbaar bent in de virtuele wereld. Dit is een van de boodschappen van Personal Brand.nl van Huub van Zwieten, Bas van de Haterd, Tom Scholte. M&L vroeg Huub van Zwieten waarom personal branding belangrijk is. ‘Door te laten zien wat jou anders maakt dan anderen, gaan mensen je herkennen rondom je onderscheidende kenmerken en talenten.’
Alle interviews en artikelen (1)

Over Huub van Zwieten

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij verspreidt 'de Kunst van het Werken', met zijn bedrijf TalentFirst, seminars, mediaoptredens en zijn boeken. Sinds 2000 biedt TalentFirst talentenprogramma's voor particulieren en bedrijven. Na zes theoretische managementboeken over diverse loopbaanthema's, komt binnenkort zijn inspiratieroman 'Marijn is klaar met werken' uit.

Andere boeken door Huub van Zwieten

Over Bas van de Haterd

Bas van de Haterd is een freelance professional bemoeial. Hij helpt bedrijven met het oplossen van personeelsproblemen. Dat kan door nieuwe werknemers aan te trekken, maar ook door organisaties en mensen te helpen slimmer te werken. Hij is expert op het gebied van recruitment nieuwe stijl en personeelsbeleid in de eenentwintigste eeuw, waarin nieuwe media steeds een grote rol spelen. De afgelopen jaren heeft Van de Haterd veel organisaties bijgestaan met inspiratie-sessies of adviesopdrachten rondom arbeidsmarktcommunicatie en employer branding. Om mooi te zijn naar buiten moet een organisatie eerst mooi van binnen zijn en vervolgens dit uitdragen. Werken Nieuwe Stijl gaat over het van binnen mooier worden. Zie ook: HNW-blog

Andere boeken door Bas van de Haterd

Over Tom Scholte

Tom Scholte is expert op het gebied van personal branding. Hij traint, coacht, organiseert, begeleidt, schrijft, blogt, tweet en leeft personal branding. Hij faciliteert de personal branding van zzp’ers met fysieke werkomgevingen (Leonardolab), een netwerkorganisatie (Firma De Groot) en coaching en training.collega of dienstverlener. De combinatie van identiteit, marketing, communicatie, gedrag en communicatiemiddelen moet kloppen. Waarbij geldt dat 'als je doet waar je in gelooft, je niets te vrezen hebt'.

Andere boeken door Tom Scholte

Inhoudsopgave

Voorwoord door Martijn Aslander

Inleiding

Recruitment 2.0

Personal Branding
Wat is personal branding?
Niemand is in jou geïnteresseerd
Case: Marloozvertizing
Personal branding: leuker en meer vervullend werk
Personla branding-filosofie
Case: Koken met Karin
Personal branding voor het realiseren van persoonlijke doelen
Case: personal branding 24/7
Drie voorwaarden voor een sterke personal brand
Case: Het eerste webcam-meisje

Jouw (online) personal brand
Inleiding: het Z.S.M.-model voor personal branding
Zelfonderzoek als basis voor personal branding
Strategieën voor personal branding
Personal branding van functie, rol of kernwaarden
Acht strategieën voor een sterke personal brand
Aan de slag met jouw personal brand

De middelen
Inleiding
Google
Een digitaal cv
Cv op jobsites
Van online cv naar een persoonlijke website
Case: Meisjevandeslijterij.nl
Bloggen
Microbloggen
Sociale netwerksites
LinkedIn
Xing
Case: Microsoft Most Valued Professional Pieter
Hyves
Facebook
MySpace
Youtube
Case: Personal versus corporate brand
Foto's delen
Delen = vermenigvuldigen
Persoonlijke advertenties: Google adwords
Wikipedia

Verdienen aan je personal brand
Inleiding
Leuker werk
Personal brand assessment

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Personal Brand.nl