Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Wij pikken het niet langer!

Wat er mis gaat met de consumentenservice en wat kun je er aan doen?

Gebonden Nederlands 2007 1e druk 9789052615622
Voormalig top 100Totaal 103 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks - de consument ergert zich groen en geel aan slechte service. Het duurt niet lang meer voor hij in opstand komt, dus het roer moet om! Maar hoe?

'Wij pikken het niet langer!' houdt ondernemers een spiegel voor. Wat gaat er mis op servicegebied? En vooral: wat kunt u doen om uw service te verbeteren? Het antwoord op die vraag kan heel lonend zijn, want door te investeren in service zet u een prachtige kettingreactie in werking: tevreden klanten zijn loyale klanten die terugkomen en de kassa laten rinkelen. In zo'n werkomgeving zal uw personeel zich gelukkig voelen en daardoor nóg betere service leveren.

'Wij pikken het niet langer!' is onmisbaar voor iedereen die dagelijks klantcontact heeft én voor de verantwoordelijke managers. Het is een echt praktijkboek boordevol tips van ervaringsdeskundigen. Het bevat best practices die u onmiddellijk kunt toepassen in uw eigen onderneming en interviews met aanbevelingen van onder meer:
- Johannes van Dam - culinair journalist voor Het Parool en Elsevier;
- Pieter Storms - televisiemaker;
- Felix Cohen - directeur van de consumentenbond;
- Ad Pruyn - hoogleraar Marketingcommunicatie en consumentengedrag
- directieleden van KPN Internet, BCC en Koninklijke Horecabond Nederland

Specificaties

ISBN13:9789052615622
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:151
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:5-4-2007
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
Wij pikken het niet langer!
Dorien van Doorn | 26 september 2011
Na de ophef die Youp van het Hek veroorzaakte in December 2010, is 'Wij pikken het niet langer' een titel die in het oog springt en die een lezer met interesse voor service zal aanspreken. In vergelijking met het tijdschrift van Youp is dit boek van grote waarde en heeft het veel theoretische achtergrond, die praktisch kan worden toegepast. Alhoewel ook moet worden gezegd dat er enigszins gedateerde paragrafen instaan. Als de lezer zich niet stoort aan deze paragrafen en de conclusies, opmerkingen en adviezen ter harte neemt, kun je ook hier veel informatie uithalen.
Lees verder
recensie
Wij pikken het niet langer!
Rob Beltman | 30 mei 2007
Goede service leveren aan klanten is moeilijk. Als die klanten ook nog eens zelf steeds moeilijker worden, omdat ze veeleisender zijn, individualistischer en ongeduldiger, dan is het niet verwonderlijk dat de kloof tussen verwachte en geleverde service steeds verder toeneemt. Robert Kroon neemt in zijn boek 'Wij pikken het niet langer' slechte service onder de loep. Hij beoogt een boek te schrijven voor ondernemers en managers die de service van hun bedrijf willen verbeteren.
Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
6 stemmen
2
3
0
0
1

Over Robert Kroon

Robert Kroon is managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy. Daarvoor bekleedde hij diverse managementfuncties op het gebied van marketing, sales en communicatie. Hij geeft regelmatig gastcolleges over marketing/communicatie, onder meer bij hbo-instellingen.

Andere boeken door Robert Kroon

Inhoudsopgave

Voorwoord
Leeswijzer

1. De consument nadert het kookpunt en vraagt zich af: wat is service?
2. Wachten tot we erbij neervallen
3. Onbehouwen gedrag stemt ons niet vrolijk
4. Callcenterterreur
5. Klagen en niet gehoord worden
6. Tekortschietende klantcommunicatie
7. (Non-)service in de horeca
8. (Non-)service in de winkel
9. De kritische succesfactoren van service: de mens
10. Hoe valt service te meten

Nawoord
Literatuurlijst

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wij pikken het niet langer!